Vimes
Sillkung
Ja, det var flax med startpositionen. Det riktiga gentlemannaspelet är ju 1v1-Cymanti på drylands!Haha, grattis!
blev lite snopen när jag insåg att du haren hel kontinent för dig själv
Ja, det var flax med startpositionen. Det riktiga gentlemannaspelet är ju 1v1-Cymanti på drylands!Haha, grattis!
blev lite snopen när jag insåg att du haren hel kontinent för dig själv
Matchomgång 1 | Matchomgång 2 |
Vimes-Hellzon 0-1 | Hellzon-Vimes 1-0 |
Martin3-Vimes 1-0 | Vimes-Martin3 1-0 |
Hellzon-Martin3 0-1 | Martin3-Hellzon |
Nej, Ai-Mo (och Xin-Xi) blir ju aggro med klubbgubbar istället och det blir inte samma tempo.Jag har insett att jag inte kan spela 1v1 med stammar som inte har en ekonomitech som start. Jag vill ju köpa riding som min första för att kunna vara aggro och kontrollera kartan, men det håller ju inte med typ Ai-Mo.
Jadu, jag kom inte ens igång innan det började svärma in sköldpaddor. Lustigt nog fick jag en krabba ur en ruin... i sista rundan.Jaha, var det din huvudbas
jag började fundera, var tusan har han gömt sin huvudstad.
View attachment 6546
Ja jäklar att du stal den från mig, var riktigt orolig tills det stod att spelet var slut…Grattis @Martin3 !
Nej, Ai-Mo (och Xin-Xi) blir ju aggro med klubbgubbar istället och det blir inte samma tempo.
Kul med 1v1 Ai-Mo förresten, deras grej är att de (typ) garanteras ett monument på runda 5, som de andra stammarna kan titta i himlen efter (hålla fred i fem rundor i endgame jodu). Men i 1v1 har den andre samma fördel...
Jadu, jag kom inte ens igång innan det började svärma in sköldpaddor. Lustigt nog fick jag en krabba ur en ruin... i sista rundan.
Matchomgång 1 | Matchomgång 2 |
Vimes-Hellzon 0-1 | Hellzon-Vimes 1-0 |
Martin3-Vimes 1-0 | Vimes-Martin3 1-0 |
Hellzon-Martin3 0-1 | MARTIN3-HELLZON 1-0 |
En symbolisk gåva + välgörenhet. PolytopiaDevs har ju en idé om att de ska ge lite hjälp till vissa behjärtansvärda projekt. Jag ber att få återkomma så snart jag kan!Vänta nu, var det ett pris också, den delen hade jag missat