Mogger
Hipsteranka
Det surfas på precis alla sätt här - vind, våg, kite, SUP, foil, vingar... En sommardag med bra vind och vågor är det lätt över 100 pers i vattnet. Men det är nog OTAh, jag bara utgick från det eftersom du bor i Varberg.
Det surfas på precis alla sätt här - vind, våg, kite, SUP, foil, vingar... En sommardag med bra vind och vågor är det lätt över 100 pers i vattnet. Men det är nog OTAh, jag bara utgick från det eftersom du bor i Varberg.
Med all respekt för Jim Wards plats i rollspelshistiorien, så förväntade jag mig mindre än ingenting från GiantLands, givet hur fruktansvärt dåligt det han gav ut under d20-boomen var, då under varumärket Fast Forward Entertainment. Sämre än Temple of the Troll Gods eller vad det nu heter har jag inte i min ganska avsevärda samling rollspelsböcker.Tja, vad hade du väntat dig av Jim Ward? Sedan Metamorphosis Alpha har hans alster varit ganska glesa, och på rollspelsfronten uteslutande i D&D-fåran.
Hmm, undrar vad det kostar att licensiera det.Och en till skum vändning: De droppar namnet TSR.
I det här läget borde det inte vara dyrt, men å andra sidan så är ju varumärket kört i botten just nu... Så frågan är ju om det är värt att få den tainten...Hmm, undrar vad det kostar att licensiera det.
Nä, den gillade du verkligen inte.Sämre än Temple of the Troll Gods eller vad det nu heter har jag inte i min ganska avsevärda samling rollspelsböcker.
The Art of the Diss!
Denna senaste vändning ter sig för mig som att någon trollar. Det är för absurdt.Och de verkar vilja ha namnet TSR igen... Så TSR4 ???
Länk: enworld
Så om någon vill pitcha ett OSR-spel med stark D&D-känsla för nynynya TSR så är detta er chans!Senaste nytt från Jim Ward:
*skakar på huvudet*Senaste nytt från Jim Ward:
Giantlands Big News
The people of GiantLands and the people of TSR have split ways. It was a mutual parting as there were disagreements about some procedures.
Orders are still being taken, editing continues, and the game will come out some time in the fall.
Japp.*skakar på huvudet*
Så nu har TSR3, eller om det nu är TSR4, exakt noll rollspel de producerar, eller?
Det här måste vara något slags världsrekord i termer av kvoten mellan medial uppmärksamhet och intäkter. Avdelning herostratisk ryktbarhet då.Japp.
Det där var inte så bra. Måste man bli så aggresivt gammeldags?Här är TSR Games senaste respons på kritiken de fått.
"Denna Tweet härrör från ett konto som inte finns kvar"?Det där var inte så bra. Måste man bli så aggresivt gammeldags?
Jo jag lurkade, och läste lite nyheter om lille gygax, och så ser man det här. Var tvungen att reflektera över "unge" gygax (med vänners) eskapader."Denna Tweet härrör från ett konto som inte finns kvar"?