Bullowar
Veteran
1. jag har gjort en ganska kraftig besvärjesle som kräver 6 nekrotropiska filament... är det något som säger att man inte kan alstra 6 ataxatropiska filament i stället (t.ex) och sedan transformera allt utan förlust till nekrotropi.. det borde ju bli mycket lättare... enda nackdelarna är ju att det tar en halv runda längre och att man måste slå mot transformera med Ob4T6... men om man jämför med att ha med sig 300 kg kadaver är det ju inte så mycket....
2. jag skulle vilja ha med lite animeringar av vandöda i mitt nästa äventyr, men jag har ju inte demoner & vandöda (den finns väl inte ens än?)... är det nån som vet om man kan hitta lite grundläggande uppgifter om hur detta funkar på nätet, som jag kan använda tills jag inskaffat modulen..
If sex is like a pain in the ass, you're doing it wrong
2. jag skulle vilja ha med lite animeringar av vandöda i mitt nästa äventyr, men jag har ju inte demoner & vandöda (den finns väl inte ens än?)... är det nån som vet om man kan hitta lite grundläggande uppgifter om hur detta funkar på nätet, som jag kan använda tills jag inskaffat modulen..
If sex is like a pain in the ass, you're doing it wrong