lokomotiv_UBBT
Hero
Hmm du har nog kanske rätt i antalet stortitlar...
De jag spelar på wii är
mario super galaxy
wwe smackdowns vs raw 2008
wii sports
sedan finns det ju de där spelen med minispel som jag plockar fram om man har fest! Mycket trevligt! Dock kan man bli lite väl svettig av att runka sprayflaska!
Xbox 360
spelar inte den finns inte ett enda spel som lockar mig....
wwe smackdown vs raw 2008 är mycket roligare på wii då man får agera ut mot sina motståndare.
ps3
hmm spelar inte heller har bara ett spel något halvdant rollspel som jag inte ens kommer ihåg vad det heter.
väntar dock på gt4 finalfantasy spelen samt några till rollspel.
Ser fram emot att få mitt grand theft auto 4 också.
Tror att ps3an kommer att bli min favorit om de släpper lika mycket rollspel/turbaserade spel som till ps3.
Men just nu, Wii is god!
ps2an har jag inte startat på 1 år trots att jag har hela hårddisken i den full med mina spel.
xbox 1 köpte jag för att använda som mediacenter... vart aldrig av så nu står den i en bokhylla i sovrummet.
gamecuben har jag aldrig spelat på hittade inga roliga spel.
åååh har ju fortfarande kvar mitt atari... undrar om man ska ta upp det och köra pong på storbildstvn!
eller varför inte 42 tums arkanoid!
De jag spelar på wii är
mario super galaxy
wwe smackdowns vs raw 2008
wii sports
sedan finns det ju de där spelen med minispel som jag plockar fram om man har fest! Mycket trevligt! Dock kan man bli lite väl svettig av att runka sprayflaska!
Xbox 360
spelar inte den finns inte ett enda spel som lockar mig....
wwe smackdown vs raw 2008 är mycket roligare på wii då man får agera ut mot sina motståndare.
ps3
hmm spelar inte heller har bara ett spel något halvdant rollspel som jag inte ens kommer ihåg vad det heter.
väntar dock på gt4 finalfantasy spelen samt några till rollspel.
Ser fram emot att få mitt grand theft auto 4 också.
Tror att ps3an kommer att bli min favorit om de släpper lika mycket rollspel/turbaserade spel som till ps3.
Men just nu, Wii is god!
ps2an har jag inte startat på 1 år trots att jag har hela hårddisken i den full med mina spel.
xbox 1 köpte jag för att använda som mediacenter... vart aldrig av så nu står den i en bokhylla i sovrummet.
gamecuben har jag aldrig spelat på hittade inga roliga spel.
åååh har ju fortfarande kvar mitt atari... undrar om man ska ta upp det och köra pong på storbildstvn!
eller varför inte 42 tums arkanoid!