Nekromanti Typer av skräck

Nalle med AK4

Swordsman
Psykologisk splatter, kan det va' något?
Nalle stämmer gitarren (Grrr!A-strängen är grym felstämd/images/icons/mad.gif)

Rickard

Urverk speldesign
"Du" har funnits länge... [OT]

...eller snarare din typ..

Min kompis som är 23 nu fick titta på blodiga actionfilmer när han var yngre och spela blodiga spel (vilket alltid har funnits, visserligen är Q & DN i "3d")..
Kommer ihåg ett tillfälle för några månader sedan när han tittade i en av sina gamla ritaböcker som han hade ritat i när han gick i 3-6:an.. Dessa oranga, olinjerade A5-böcker.. Han skakade på huvudet över hur psykopatisk han hade varit när han var yngre..
Han hade ritat lite serier och i nästan varje ruta var det "Jag ska döda dig" med passande bild på hur han gjorde det.

Så såna som dig (när det gäller våld i.a.f.) har funnits och kommer alltid att finnas..

/[color:448800]Han</font color=448800> som själv tyckte hans kompis ritade snyggt och roliga när han var yngre

PS. Kompisen är förresten (relativt) normal idag DS.

Rickard

Urverk speldesign
Kalla kårar gick genom min kropp... [OT]

*läser f.ö. i platt version vilket gör att alla inlägg kommer efter varandra i kronologisk ordning*

...men det var inte för anekdoten.. Jag läste igenom tråden, tänkte "Kul ämne" och läste [color:blue]Rising</font color=blue>s anekdot och tänkte.. "Jaha, nu drar han upp den igen.. Jaja, han har ju talat om den nyligen.. Men var han tvungen att skriva så mycket.. Det gjorde han inte förra gången."
Tänkte svara på tråden..

Sedan blev jag helt kall när jag såg att jag redan hade gjort ett inlägg.. Hur kunde jag glömma bort det?! Vad hade jag skrivit? Skulle jag hålla med om det jag skrivit? Detta plus att larmet på mina klockor hade gått igång.. Bordsklockan när jag kom in i rummet och armbandsuret när klockan slog tolv.. Bordklockan kan någon annan ha satt på larmet på, men armbandsuret! Hur kunde jag glömma bort att jag satt på larmet på den klockan?! Hur hade jag gjort? Skulle jag hålla med om tiden som jag satt?

~Anar en konspiration, som [color:448800]Han</font color=448800> inte vill vara med i

PS. Såg senare på datumet att två personer hade svarat på en gammal tråd DS.