Nekromanti Tyskland är invaderat

Hellzon

Långsamma Vargen
Nej miffo...

...den sitter på satellitens kameralins, fattar du väl. :gremgrin:

/Hellzon - Starbug

haltageten

Dum inuti huvudet
Re: Nej miffo...

Det måste vara ensamt att vara ute i rymden så där utan någon partner.

- Jocke, tycker synd om insekten(som är en tvestjärt, right?)

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Är du riktigt...

... säker på att det är en tvestjärt?

Jag för min del grunnar som tusan på hur i hela världen den över huvud taget hamnade där. Som jag förstått det ska sateliter vara helt "rena". De tillverkas enligt konstens alla regler utan smuts... och hur kom då en tvestjärt in i bilden? Den kan ju liksom inte sitta kvar på linsen hur som helst??

*grunnar som en idiot och vill nog inte riktigt veta svaret*

Rising

Vila i frid
...och så den obligatoriska Simpsonreferensen:

"I, for one, welcome our new insect overlords! I'd like to remind them that as a trusted TV personality, I can be helpful in rounding up others to toil in their underground sugar caves."

Det... det var liksom nödvändigt. Vi hade förlorat vår rättighet att kalla oss nördforum om ingen hade skrivit det.

Så, nu kan vi återgå till det normala.

Marukusu

Hero
Re: Är du riktigt...

"Jag för min del grunnar som tusan på hur i hela världen den över huvud taget hamnade där. Som jag förstått det ska sateliter vara helt "rena". De tillverkas enligt konstens alla regler utan smuts... och hur kom då en tvestjärt in i bilden? Den kan ju liksom inte sitta kvar på linsen hur som helst??"

Jag tror att det finns vissa frågor rörande universum som mänskligheten inte var menad att veta svaret på.
H.P. Lovecraft skulle ha hållit med mig.

-Danne, röstar för användning av DDT-missiler. Hellre sönderbränd och utan lungor än slav åt leddjur.

Johan K

Gammal & dryg
Huvva !
Sicken fuling det där var då !! :gremshocked:
Skule ju inte vilja möta en sådan i en mörk gränd..

haltageten

Dum inuti huvudet
Re: Njäää...

riktigt så säker är jag inte. Fast det kan vara en tvestjärt som har muterats av rymddamm och kosmiskstrålning. Sen kan den också ha muterats av bakterier som följt med upp, för vissa bakterier överlever alla processer att göra rymdskrotet jätte-super-dunder-mega-rent.

- Jocke, har tittat på X-Men och läst för mycket Illustreradvetenskap.

Krille

Super Moderator
Mina gissningar

1) Någonstans i kedjan så var bilden analog och när den reproducerades så satt en insekt på fotot.

2) Någon i Tyskland har spelat oss ett spratt.

Hellzon

Långsamma Vargen
Re: Var är profeten Pythagoras!? [NT]

Eh? Jag antar att det var en Red Dwarf-referens, men jag har inte sett alltför många avsnitt.*

Sen lite allmänt gnäll. Att den kröp på linsen var ett SKÄMT, dudes. Fast det är förstås möjligt att jag hade rätt. :gremblush: Fast jag håller med LSW, hur fanken gick det till?

/Hellzon - missförstått geni

*)Nej man kan inte se för många Red Dwarf-avsnitt. Det var ett bildligt uttryck. Sheesh... :gremgrin: