Nekromanti Udda jobb [länk]

solvebring

Superhero
Re: Udda jobb [länk] ...något [OT]

Hur långt får man gå egentligen?
Vart är världen på väg?
Säg till när man kan få jobb som gem och sudd ansvarig med en lön över 15000:-
Eller den dag man får betalt för att spela rollspel och dricka kaffe och ta en snus.

Jäklar vilket skumt jobb. :gremgrin:

Vart hittar du allting egentligen, Anders?
Jag har nog aldrig sett så skumma trådar och länkar så som de du kan få till. Du måste vara nyhetsnarkoman då du verkar ha nyheter från hela världen stup i ett, och de konstigaste nyheterna dessutom.
Kör på, det är du som gör t.ex. off topic- och kulturforumet läsvärt, med alla konstiga inlägg med de mest underliga nyheterna.

Nightowl

Champion
Skulle inte du sluta skicka skumma länkinlägg, Anders :gremelak:

Erik, som en gång sökt jobb som spöke på Gröna Lund och lämnat Gunilla Jonsson som referens, för hon hade sett honom spela ett spöke på ett rollspelskonvent.

Johan K

Gammal & dryg
Märkligt jobb är väll nog det misnta man kan säga...
Känsn som det är ett kobb som är s långt ut på min myskometer-skala så jag inte enns skulle få tanken på att söka ett jobb som detta..

EchonCique

Hero
Varför Stockholm?

Hade det vart i Malmö hade jag hoppat på det direkt. Omedelbums!

:gremsmile:

Eksem

Champion
Re: Men hur gick det med Canal+ zombiejägare? (NT)

Det slutade med att zombierna tog över Stureplan. Sedan attackerade de internet, men förlorade.

Det här är alltså helt sant. Sköna nya värld :gremsmile:

Troberg

Sinister eater
Re: Varför Stockholm?

Hade det vart i Malmö hade jag hoppat på det direkt. Omedelbums!
Detsamma, fast för Borlänge. Visst, det var en skitlön, men det var på kvällstid och var ju mer underhållning än jobb.

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Svar (OT)

Vart hittar du allting egentligen, Anders?

Jag har nog aldrig sett så skumma trådar och länkar så som de du kan få till. Du måste vara nyhetsnarkoman då du verkar ha nyheter från hela världen stup i ett, och de konstigaste nyheterna dessutom.

Kör på, det är du som gör t.ex. off topic- och kulturforumet läsvärt, med alla konstiga inlägg med de mest underliga nyheterna.
På mitt jobb ansvarar jag för omvärldsbevakning. Kort sagt, jag surfar på nyhetssajter på kontoret och hittar de märkligaste länkar när jag läser igenom portalsidorna. Ett bra sätt att förena nytta med nöje. :gremcool: