Ulfgeir Swashbuckler Joined 6 Feb 2001 Messages 3,266 Location Borås, Sverige 17 Dec 2011 #1 I österrike har de tydligen en festival tillägnad monster. Specifikt monster som äter barn som varit stygga. Länk Känns som något man skulle kunna inkorporera i ett rollspel. /Ulfgeir
I österrike har de tydligen en festival tillägnad monster. Specifikt monster som äter barn som varit stygga. Länk Känns som något man skulle kunna inkorporera i ett rollspel. /Ulfgeir
!Paxen Swashbuckler Joined 2 Sep 2008 Messages 2,627 Location Peking 17 Dec 2011 #2 Så, det är inte normalt att göra det i Sverige? 0.o
Ulfgeir Swashbuckler Joined 6 Feb 2001 Messages 3,266 Location Borås, Sverige 17 Dec 2011 #3 Äta Barn? Nope. Ha parader? Hmm, tveksamt. Fira monster? Återigen tveksamt. Jag menade udda eftersom det i mitt tycke var något som avvek från det jag var van vid. /Ulfgeir
Äta Barn? Nope. Ha parader? Hmm, tveksamt. Fira monster? Återigen tveksamt. Jag menade udda eftersom det i mitt tycke var något som avvek från det jag var van vid. /Ulfgeir
Mekanurg I'd rather be different than indifferent. Joined 17 May 2000 Messages 8,048 Location Port Kad, The Rim 17 Dec 2011 #4 Ulfgeir said: Ä Fira monster? Återigen tveksamt. Click to expand... Julbocken?
anth Vetefan Joined 24 Feb 2003 Messages 10,271 Location Fjollträsk 17 Dec 2011 #5 Jag förstår inte er inställning. Den enda julmusik jag lyssnar på är Scary Solstice och den enda julprydnad jag har är christmas cthulhu
Jag förstår inte er inställning. Den enda julmusik jag lyssnar på är Scary Solstice och den enda julprydnad jag har är christmas cthulhu