Nekromanti Ullared

Marcus J

Hero
Nu är jag hemma efter detta halvårets besök på det berömda varuhuset, detta tempel till kapetalismen, denna alla ensamståendes mödrars himmel.

Fick med mig det ända Lasse Winnerbäck albumet jag inte hde sedan tidigare (Dans med svåra steg), ett par andra skivor, Schindlers list på dvd, ett par jeans, lite t-shirts, gympakläder (sista gången nu! ingen gympa i trean!) och alla de bra-att-ha saker som min morsa släpa med sig.

Så har ni också mer eller mindre regelbundna besök i alla shoppingstinna tanters mecka?

/Marcus

Johan K

Gammal & dryg
Nej, för f** !!

Skulle icke sätta min for på ett ställe som detta !!
Får bara krupp/ångest/liknande jag går in på sådana ställe.. Med anledningen av att det är för mycket folk, för trångt, för mycket stress... Sådant är jobbigt..
Så jag föröker hålal mig undan sådana ställen.

/ Johan K, som inte är nån fantast av sådana inrättningar som t. ex Ullared.

Lindenius

Swashbuckler
Jovisst, varje vecka.

Det är ju trots allt bara 110 mil dit.

Nej ärligt talat. En gång om året brukar jag oftast åka dit. Det slutar med att jag hamnar i bokaffären som ligger där utanför.

//erik. som däremot gillar skivbutiken på göteborgs station.

Dewil

Skrivbordsgeneral
<blockquote> Jag och Klas, vi tog en sväng ner till krogen och sa som det var. Skithål, det är vad ni har. Ullared, det är inte bra. Nu säger vi det till alla vi träffar: Ullared är ett skithål. Slakta Ullared, det är vårt motto. Vi har gjort egna klistermärken. Bränn ner hela skiten, Ullared är ingen bra by. Bränn ner den, utrota den, detta dåliga Ullared. </blockquote>

Nej, jag har aldrig varit i Ullared, men flera av mina klasskompisar under låg- och mellanstadiet lovprisade stället. Nu för tiden anordnar personalklubben på min arbetsplats bussresor till Ullared flera gånger om året. Min enda relation till Ullared är emellertid Peter Wahlbecks hatlåt. :gremtongue:

Dewil

Big Marco

Läskig
Man får massor av XP när man är på Ullared. Ullared rular. Senast jag var där kom jag hem med ett 120cm långt kvitto.

Foggmock

Myrmidon
Vi körde en kombinerad betalning på min pappa med fru + min farbrors grejer och vi fick massiva 187 cm innan hon var tvungen att byta kvittorulle :gremfrown: ... jag, min kusin och min brorsa handlade givetvis för egna pengar som de stora pojkar vi är. Tror jag kom upp över halvmeter iallafall, och detta var på ett vanligt studiebidrag (950:)