Nekromanti Ultramarine Predator Destructor

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Ska spela lite 40K idag, och var tvungen att förbereda en liten överraskning till min motspelare.

Predator Destructor (innebär Autocannon + Heavy Bolter sponsons) med Forge Worlds extra armour och Ultramarine Rhino front.

Fläskig va?

Attachments

Vitulv

McFisk said:
Fan va läckert med lera på larvbanden. Gjort det själv ?
Jajjemän, det är bara en blandning av (modell)grus, brun färg och trälim, med en ljusbrun drybrush på.

KamiFisk

Hero
Vitulv said:
Jajjemän, det är bara en blandning av (modell)grus, brun färg och trälim, med en ljusbrun drybrush på.
Fett läckert blev det iaf, har bara använt den tekniken på basplattor aldrig tänkt på att man kan slabba in larvband med det =)

Grey Templar

Veteran
Den är väldigt fläskig, men är den särskilt bra i spelet? Jag funderar på att köpa 2 st predator destructors till mina Templars, men de är dyrare än i den vanliga SM Codexen... Jag betalar 110 poäng per tank (med sponsons), är det värt det?

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Agitatis Ultramarini!
Dominitis Ultramarini!
Non praestatis Ultramarini!
Nobilitis Ultramarini!

Chaos Innumeratis!
Chaos vobis apportatis!

Per Folmer

Swordsman
Fan så sjysst.
Blir riktigt sugen på att bygga modeller o måla. Jag höll på lite med warhammer (bara ihopbyggandet, hade ingen att spela med)o blir alltid så sugen att bygga mer när jag ser andras fina modeller. Snyggt!

Vitulv

Grey Templar said:
Den är väldigt fläskig, men är den särskilt bra i spelet? Jag funderar på att köpa 2 st predator destructors till mina Templars, men de är dyrare än i den vanliga SM Codexen... Jag betalar 110 poäng per tank (med sponsons), är det värt det?
Jag spelar inte så mycket, men de gånger jag har lirat med den så har den funkat bra. Beror ju så klart lite på vilken armé man möter, men jag har hittills varit väldigt nöjd. Få poäng för mycket pansar.

Vitulv

Per Folmer said:
Fan så sjysst.
Blir riktigt sugen på att bygga modeller o måla. Jag höll på lite med warhammer (bara ihopbyggandet, hade ingen att spela med)o blir alltid så sugen att bygga mer när jag ser andras fina modeller. Snyggt!
Åh, tack! :gremsmile: