Nej, förstår att du vill skydda ulvkompisen.Jag vill inte rösta ut en väktare och jag vill inte rösta ut Basse det stämmer
Jobba hårdare för att rädda Basse, ulvas!Som sagt den som byter vet vi är ulv
Du är inte ensam om att spela kass, jag har varit usel i det här partiet och har inte riktigt kommit in i spelet trots att jag var himla pepp! Fackkursen har varit intensiv och Jaguar haft svårt att delta bra.Hemskt ledsen för det urusla deltagandet.
Dagen har inte gått som planerar
Kanske lättare om du skriver vilka som INTE är ulvar för nu har du väl ankagat hela startfältetJa, du är ju rimligtvis tredje ulven.
Fem minuter kvar på rundan och du pushar att jag är ulv?Du är inte ensam om att spela kass, jag har varit usel i det här partiet och har inte riktigt kommit in i spelet trots att jag var himla pepp! Fackkursen har varit intensiv och Jaguar haft svårt att delta bra.
Nog med gnäll! Jag vill att vi noga vänder på stenar när det gäller att ”de stora” kanske jobbar ihop! Tittar jag på förra rundans avslut har jag svårt att se att första och sista rösten på Impetigo är skum. Men å andra sidan känns det skumt att FBI inte skulle ha valt starka kort som Waterhouse, Octagonal och Anthrox.
Över hela spelet ja. Men nu har ni ju visat framfötterna.Kanske lättare om du skriver vilka som INTE är ulvar för nu har du väl ankagat hela startfältet
Jag vet jag vet. Men du är ju väktaren så det kan ju inte stämma?!Fem minuter kvar på rundan och du pushar att jag är ulv?
Passa dig så jag inte låser in dig i min stuga!Jag vet jag vet. Men du är ju väktaren så det kan ju inte stämma?!