Hägerstrand
Tror fortfarande på 7WA
@Brynolf och @Octagonal sitter mitt emot varandra på Guiseppe's cafe. "Det är du" säger båda två i munnen på varandra "det kan inte vara någon annan än du"
"Nej, det är inte alls jag, och vet du? Jag har en pistol riktad mot dig under bordet" säger båda två, återigen i munnen på varandra.
Octagonal skjuter snabbast, och Brynolfs huvud faller framåt och slår ut hans espresso. När Octagonal reser sig för att säga till övriga gäster att de inte såg nånting så tacklas han till marken. Alla gäster var FBI-agenter.
Medans Octagonal ligger nedtryckt på golvet i en växande pöl av Brynolfs blod och utspillt kaffe och får sina Miranda rights upplästa inspekterar FBI-agenterna Brynolfs kropp. "Helvete" säger de, "han var ju en nyckelperson i vår utredning."
@Brynolf blir utröstad, han var Förrädare/ulv
@Octagonal blir nattmördad, han var Capo/bybo
De får ta farväl med ett citat från valfri maffiafilm eller ett dödsljud, så länge det saknar bäring på spelet.
Deltagare i spel
@Anthrox
@Impetigo
@Sidd
@Vimes
@Basenanji
@fjodorsenuba
@Waterhouse
@RasmusL
@Octagonal
@Brynolf
@Andersson
Denna runda slutar på söndag, klockan 12.00
Rösträknare:
"Nej, det är inte alls jag, och vet du? Jag har en pistol riktad mot dig under bordet" säger båda två, återigen i munnen på varandra.
Octagonal skjuter snabbast, och Brynolfs huvud faller framåt och slår ut hans espresso. När Octagonal reser sig för att säga till övriga gäster att de inte såg nånting så tacklas han till marken. Alla gäster var FBI-agenter.
Medans Octagonal ligger nedtryckt på golvet i en växande pöl av Brynolfs blod och utspillt kaffe och får sina Miranda rights upplästa inspekterar FBI-agenterna Brynolfs kropp. "Helvete" säger de, "han var ju en nyckelperson i vår utredning."
@Brynolf blir utröstad, han var Förrädare/ulv
@Octagonal blir nattmördad, han var Capo/bybo
De får ta farväl med ett citat från valfri maffiafilm eller ett dödsljud, så länge det saknar bäring på spelet.
Deltagare i spel
@Impetigo
@Sidd
@Basenanji
@fjodorsenuba
@Waterhouse
@RasmusL
@Brynolf
@Andersson
Denna runda slutar på söndag, klockan 12.00
Rösträknare: