Basenanji
Postd20modernist
Tja, det var ju först skönt att bli grönad, men minns ni att vi var många som höjde på ögonbrynen när Octa och Anthrox tjatade så mycket om att det inte skulle ge något att analysera FBI-spelarens drag? Redan där började jag tycka att Octagonal var skum.Men @Basenanji vad tänkte du att Octas ulvrationalitet var med att skrika "Jag är siare och Basse är grön" en minut i stängning i R2? Jag kan inte se en ulv göra så riktigt om du är grön?
Ibland misstänker jag att ulvrationalitet bara var något du blajade ur dig och inte riktigt tror på själv? Men du har ändå en trogen lärjunge i mig!
Sedan så trodde jag verkligen inte att siaren prioriterade att hitta ulvar så tidigt i spel, utan att kunna gröna viktiga spelare. Ser du? Man kan beskriva det som att Offensiva siare siar efter ulvar medan Defensiva siare siar efter gröna bybor. Min ”siar-rationalitet” är av det mer försiktiga slaget, så därför tyckte jag att det var helkonstigt att blisiad när det fanns så många andra att välja på!
Jag tror på att söka efter rationaliteter! Förbli en medbroder i denna lära! Byn borde absolut utnyttjat KURT mer i det här spelet!