Nekromanti [Umeå] Rollspelare söker grupp för Sci-Fi äventyr

Valatar

Veteran
Hej

Jag söker några trevliga, eller mindre trevliga (är inte så petig), att spela med.
Det skulle vara roligt att spela gamla upplagan av Coriolis ur tiden innan nästa version kommer. Nyligen har jag också kommit i kontakt med Mindjammer och tycker det vore fantastiskt intressant att prova. Annars är jag öppen för andra förslag.

Kort om mig själv: 32 år, man. Pluggar på universitetet. Väldigt hungrig på rollspel

Hör av er om ni är intresserade // Bobby

Starcrow

Veteran
Jag vore intresserad av att spela, jag är rätt ny inom rollspel som så men jag skulle säga att det är favoritsysslan för tillfället. Jag har hittils bara spelat Symbaroum, Eon och Mutant men scifi vore skoj att testa på också.

Jag ska också nämna att jag är en snubbe på 29 år.

Valatar

Veteran
Nu är det ju rena lyxet att spela med Björn så lyssna inte på vad han säger ;)
Kul att du är intresserad Starcrow. En eller två spelare till plus en spelledare så kan vi ju dra igång. Planerar att dra till klossen nu på onsdag och annonsera efter spelsugna. Hoppas på napp

Starcrow

Veteran
Det låter som en bra idé, du kan väl skicka pm i fortsättningen så hoppas vi på det bästa. :)

zephid

Veteran
Jag måste säga att jag också är intresserad av att spela lite Sci-Fi så jag hoppar gärna på och spelar om det finns plats i gruppen. :)