Nekromanti [Umeå] Spelare söker grupp

Yildrak

Veteran
Hej,

Jag heter Pieter, är belgare och har ganska nyligen flyttat till Umeå. Jag har varit med i grupper som spelade DoD (3.X) och Warhammer 40K (Dark Heresy), men har också läst böckerna till World of Darkness, WoD Vampire, Legend of Five Rings och Call of Cthulhu.

Jag letar efter en grupp som söker nya spelare just nu. Regelsystemet som används gör ingen skillnad för mig.

Om du har eller ledar sån grupp, kontakta mig gärna!

Hälsning,

Pieter

Hiddius

Veteran
Klossen har mer bräd/figur och kortspel aktivt just nu. Samt många andra saker på g. Ja, rollspel finns där också. Men min erfarenhet är lite meh av de som rollspelar där. Fast, det beror helt på hur man är som person.

Yildrak

Veteran
Tack w176, men jag har ingen Facebookprofil längre. Jag ska kolla upp det, ändå.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Det är spelkväll på Klossen varje onsdag från ca 18.00, det är bara att trilla in och kolla läget. Det flesta dyker som antytt ner i brädspel, men det kan vara ett bra ställe att nätverka.

Jag slängde ut en länk hit på Facebook-gruppen så om du tittar förbi på Klossen kanske nån har koll på att du finns. :gremsmile:

Yildrak

Veteran
Tack DeBracy! Jag har faktiskt gått förbi idag, bara för att se var det ligger. Kanske att jag dyker upp nån onsdag!