Det är trevligt att det är borttaget - om nu det är ett tecken på att vi skött oss bra en tid?
Förövrigt hoppas jag att det inte behövs igen, för som Möller skriver talar de vanliga reglerna och riktlinjerna rätt tydligt för vad som är okej och inte. Sedan tycker jag att det bara är trist att folk ens ska behöva sådana regler - ska det vara så svårt att vara trevlig, menar jag. Trots allt, jag vill inte att folk ska vara otrevliga och taskiga mot mig, så om jag då tänker ett pyttesteg längre, säger det att jag inte borde vara taskig mot någon annan.
Kort sagt, hoppas att det flyter på med god stämning framöver. Redaktionen har förövrigt allt mitt stöd i sitt arbete. Stort tack till dem!
... solvebring som skrivit rätt mycket i Risings minnessida på Facebook och då minns att han i Rising-tråden lovade att bli en trevligare forumit. Saker sker plötsligt här i världen så varför inte vara en schysst typ under den tid man har. Trots allt betyder forumet mycket för mig och just därför vill jag att det ska vara en plats där vi alla kan trivas och ha det skoj tillsammans. Game on!