Nekromanti Undrar vad Krille får för titel

Storuggla

Champion
Ingen alls, han kommer vara Guru för evigt. När man blir moddis eller redaktionstomte så låses ens titel. Hårda bud.
Fast han kommer stanna på 14999 inlägg och inte skriva några nya förän han ska släppa den slutgiltliga versionen av Skymningshem: Andra Imperiet, detta för att hylla hans idol :gremgrin:

Storuggla, gissar

chrull

Stockholm Kartell
Guru

Krille är moderator och har alltså en fast titel. Personen man ska kolla är alltså troberg då det är han som har flest inlägg med rullande titel.

chrull

Rickard

Urverk speldesign
Jag vet inte, men antagligen blir det nog "Guru".. :gremsmirk:

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som antar att Niklas73 menar om Krille tar bort sin valda moderatortitel

<FONT SIZE=1>[edit] Aaah.. Vad sen jag är.. Låter det stå kvar som bevis för min seghet</FONT>

Troberg

Sinister eater
Re: Guru

Personen man ska kolla är alltså troberg då det är han som har flest inlägg med rullande titel.
Och jag tror att min nästa titel är lätt att gissa...

Men sedan blir det mer spännande!

Rickard

Urverk speldesign

"Och jag tror att min nästa titel är lätt att gissa...

Men sedan blir det mer spännande!
"
Jag chansar på att det blir "troberg"..

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som tycker det vore lite halvballt om man faktiskt hade sitt nick som titel vid så många inlägg

Foggmock

Myrmidon

Något att kanske ta upp på redaktionsforumet:

Jag vet att jag är jättebarnslig, men jag skulle tycka det var kul med mer "bus" i stilen av vad Yassilus blev utsatt för när han blev Gungan och Olyckskorp. Om redaktionen visade lite mer, eh, närvarokänsla och engagemang i vad som händer på forumen skulle man kunna tänka en sorts rullande titlar som byts när något spektakulärt händer och kanske går tillbaka efter en viss tid till att visa titeln man förtjänat via antalet inlägg. Dante skulle kunna bli 'Keeper of the DanCon' och chrull 'Naken' och när någon lägger något konstigt inlägg kan man få något som anknyter till det.

Mer customtitlar skulle helt enkelt vara roligt, oavsett hur det väljer att skötas.

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Krille kan inte hålla sig från sitt 15000 inlägg tills dess SHI2 är klart. DEt går inte. DEt är emot alla lagar och regler. :gremlaugh:

Insignia

Swashbuckler
Häää

Det här inlägget ser rätt uppfuckat ut. I platt visning blir hela tråden uppfuckad. Något mystiskt med signaturen, förmodligen :gremooo:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Han ska göra klart ett spel...[ant]

...antagligen Duellito, men man vet aldrig. :gremsmile:

Foggmock

Myrmidon
Det ska han inte alls.

Uppgiften dementerades i Vrållådan igår. Frågan är då, vad faen väntar han på? :gremlaugh:

Feuflux

omjonasson.se
Latest news

Det han sa i vrålrutan igår var att han kommer tillbaka när någonting är klart. Antingen kortspelet "knacka nörd" eller nåt till dogmautmaningen. Men vi får väl vänta och se. :gremgrin:

Johan K

Gammal & dryg

Jag vet att jag är jättebarnslig, men jag skulle tycka det var kul med mer "bus" i stilen av vad Yassilus blev utsatt för när han blev Gungan och Olyckskorp.
Yepp, sånt är du inte ensam om att avra barnsligt förtjust i... :gremblush: Gillar åxå sånt... :gremcrazy:
Senså är man ju åxå galen i all sorts statestik. av nån anledning... :gremblush: