+1!Eva Florén said:Det hade underlättat om man sett tröjan ifråga - så jag skäms inte ett dugg!
Du får skylla dig själv. Dels så får du sluta se ut som Han, dels får du sluta heta Bunny.Bunny said:Jag hälsade på Möller, som jag träffade första gången förra året - hans vilda gissning: "Men vänta nu, det är du som är... Han, eller hur?"
Fast Han och Bunny är ju inte ens lika?Möller said:Du får skylla dig själv. Dels så får du sluta se ut som Han, dels får du sluta heta Bunny.Bunny said:Jag hälsade på Möller, som jag träffade första gången förra året - hans vilda gissning: "Men vänta nu, det är du som är... Han, eller hur?"
Va? Ska Möller byta användarnamn till Bearnie? Det skulle ju bara skapa ännu mer förvirring!solvebring said:Fast Han och Bunny är ju inte ens lika?Möller said:Du får skylla dig själv. Dels så får du sluta se ut som Han, dels får du sluta heta Bunny.Bunny said:Jag hälsade på Möller, som jag träffade första gången förra året - hans vilda gissning: "Men vänta nu, det är du som är... Han, eller hur?"
Inte att döma av alla jävla bilder jag sett på dem båda iaf.
Fast tja, Bunny är ju egentligen Bearnie. Du, borde byta tillbaka... Bearnie.
*mummel, mummel*Bunny said:Va? Ska Möller byta användarnamn till Bearnie? Det skulle ju bara skapa ännu mer förvirring!solvebring said:Fast Han och Bunny är ju inte ens lika?Möller said:Du får skylla dig själv. Dels så får du sluta se ut som Han, dels får du sluta heta Bunny.Bunny said:Jag hälsade på Möller, som jag träffade första gången förra året - hans vilda gissning: "Men vänta nu, det är du som är... Han, eller hur?"
Inte att döma av alla jävla bilder jag sett på dem båda iaf.
Fast tja, Bunny är ju egentligen Bearnie. Du, borde byta tillbaka... Bearnie.
Båda har glasögon...?Robert Jonsson said:Jo, lite lika tycker jag nog det är - i alla fall nog för att missta dem. Och jag har faktiskt träffat båda på "riktigt" (tack vare att Bunny slet tag i mig år).
Jag håller med.Robert Jonsson said:Jo, lite lika tycker jag nog det är - i alla fall nog för att missta dem.
xD Mja!krank said:Jag håller med.Robert Jonsson said:Jo, lite lika tycker jag nog det är - i alla fall nog för att missta dem.
Det hindrar mig dock inte från att tycka att det var roligt att Möller tog fel. Om inte med tanke på att Han är i Australien, och därmed rimligtvis inte på Gothcon...
Vaddå blir? Man kan inte bli något man redan är!solvebring said:Du inser väl att du har Simons autograf på din tröja, ifall han blir tokkändis en dag.