Nekromanti Uppbrottet

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Uppbrottet
Peter stod lutad mot ett träd och tittade på när stugan långsamt slukades av lågorna. Även om den varit hans hem under de senaste veckorna kände han bara lättnade över att få lämna den, i den mån han fortfarande kunde känna något. Han hade egentligen inte tänkt stanna kvar för att se på, men någonting, han visste inte riktigt vad, höll honom kvar. Det var inte förrän taket gav vika och rasade in som han slutligen vände stugan ryggen och påbörjade vandringen ner mot vägen. Det var en vacker vård... (3307 fler tecken)

Gå till artikeln

Zadrith

Hero
Jo då, det finns en ganska lång fortsättning på den här historien, jag postar en bit av den i kväll men det brukar ta ganska lång tid innan nya artiklar har blivit godkännda och läggs ut så det blir nog inget "Nu" av det.

Ackerfors

Alas, your rapids!
"men det brukar ta ganska lång tid innan nya artiklar har blivit godkännda och läggs ut"

Om man fixar den htmlen som behövs, radbrytningar, fetstil, kursivt, innan man skickar in det så går det betydligt snabbare, för då behöver inte vi anpassa vår tid till publicering efter hur mycket html vi måste fixa.

För en snabbkurs i html, kolla Webdesignskolan.

Zadrith

Hero
Det var inte min avsikt att klaga på ert arbete utan bara ett konstaterande. Men vad jag kan förstå så är det väl inget som har fixats till i texten här ovanför?

seinet

Swashbuckler
Det alldra bästa hade varit en form av webbaserad formatterings-applikation (i exempelvis php) som genererar en bra HTML-kod. Det finns väl till diverse wikis som man kan hämta inspiration av?

/Seinet Wintermute - Kanske börjar bli så uttråkad snart att han faktiskt börjar programmera något själv