Mekanurg
I'd rather be different than indifferent.
Jag håller på att undersöka möjligheten att göra Wolframfästet till en Parallel Worlds-kampanj. Tomas är intresserad.
Coolt! Blir det färdiga äventyr, eller mer en riktlinje och så verktyg för SL att bygga egna äventyr? Hur mycket SL-hjälp blir det?Mekanurg said:Jag räknar med att skicka en färdigredigerad text till Arfert kommande vecka. 64 A4-sidor text -- en ordentlig kampanj.
Det blir ett kapitel med hjälp till SL och en massa inbakade äventyrsfrön i den löpande texten. Bland annat förklarar jag fyra olika sätt att avsluta kampanjen. Däremot blir det inga kompletta äventyr.krank said:Coolt! Blir det färdiga äventyr, eller mer en riktlinje och så verktyg för SL att bygga egna äventyr? Hur mycket SL-hjälp blir det?Mekanurg said:Jag räknar med att skicka en färdigredigerad text till Arfert kommande vecka. 64 A4-sidor text -- en ordentlig kampanj.
Är det bara jag som tycker att "inga kompletta äventyr" bara är positivt?Mekanurg said:Det blir ett kapitel med hjälp till SL och en massa inbakade äventyrsfrön i den löpande texten. Bland annat förklarar jag fyra olika sätt att avsluta kampanjen. Däremot blir det inga kompletta äventyr.