Nekromanti Uppdelning av Jhamalo Tamatz

Phelan

Hero
Forumdisciplin och smisk!!!

För andra gången på två dagar, men till två olika inläggare: läs hela tråden!!! Och då du råkar vara den andre och får all kritik - läs hela tråden innan du börjar trådbajsa. Om du inte orkar läsa en hel tråd, fine, men då kan du även låta bli att posta synpunkter i den, annars upplevs alla dina synpunkter som oinsatta och rätt respektlösa (även om du uttryckte dig snällt)...

Mvh / Phelan

Nej

Jag trodde också som du till för ett tag sedan, men så står det inte till. Jag har försökt att leta upp inlägget som bevisar det, men förgäves. T ex i Soldarn när en hertig utses så får han ett stort hertigdöme. Han roffar själv åt sig den största och bästa biten, men resten delar han ut till grevar, som förmodlegen är släkt med honom. Dessa grevar får då svära att stå med soldater till hertigen i krigstid. Men hertigen själv förvaltar ett stort område med den bördigaste jorden (antar jag). Grevarna i sin tur gör likadant till baronerna, som i sin tur (ibland) gör likadant till riddarna. Så det så!

Mvh Victor Palm

"Peace cannot be kept by force, it can only be achieved by understanding" - A. Einstein

Ceram

Hero
Jasså!

Då måste jag rita nya kartor över trollhem och katarsis (mina enda soldarnkartor).

Har du några bevis för ditt nej som du vill dela med dig av? (intresserad)