Röst:!PaxenBrynolf said:Veterinärsbesöket förvandlades till en begravning så det tog längre tid än tänkt... Kommer inte hinna läsa ikapp. Kan väl säga att så långt jag hunnit så litar jag på Recca.
GAAAAH!! Jag är en helidiot. Ber om ursäkt.Trasapa said:Läs vem jag postade inlägget till.. Det var riktat till konkel då han lade sin röst på dig och det var ett konstigt drag.!Paxen said:Okej, jag måste vara en helidiot för jag fattar inte vad du snackar om.
Kan du vara snäll och förklara?
Första raden i det inlägget lyder "Så du står fast med din röst på paxen?", låter det som att det är riktat till dig?
Du lever.Lu-kaazh said:F*NRecca said:jag kan sia
att du skall säga det här, jag har misstänkt det ett tag, och hade en plan för att nästan bevisa det nästa runda.
men så här alla bybor,
jag går i God för Recca, jag tror att hon faktiskt har en powerroll, låt henne vara kvar i spel, och så kan jag Nästan bevisa det nästa runda (om jag lever).
joKonrad Konvalj said:Du lever.Lu-kaazh said:F*NRecca said:jag kan sia
att du skall säga det här, jag har misstänkt det ett tag, och hade en plan för att nästan bevisa det nästa runda.
men så här alla bybor,
jag går i God för Recca, jag tror att hon faktiskt har en powerroll, låt henne vara kvar i spel, och så kan jag Nästan bevisa det nästa runda (om jag lever).