Hela ditt resonemang går ut på att Vic kan bli infekterad, vilket hans ras säger emot. Rent fluffmässigt borde det inte gå.
Jag tror inte att Siande går före omvändade. Jag tror att om Luu-Kaazh skulle ha blivit infekterad så skulle han bli grön innan han blev siad, dock så kanske det tar en runda innan man blir grön, och alltså kan Luu-Kaazh vara grön just nu.
Dock så finns det bättre val. Om jag vore ulv/grönsak så skulle jag ha valt att infektera K.K. istället, det vet vi dock inte om det har hänt.
Jag är övertygad om att det finns restriktioner för hu omvändningen får ske, t.ex. att omvändning tar en runda och att det finns en maxsiffra om hur många gånger det får ske.
Om vi startade med 2 ulvar, varav ett var träd och en till har blivit grön så har vi 2 grönsaker just nu. Om Trasapas förmåga är en lögn så är det en konstig lögn.
Jag börjar tro att vi måste reda ut om det finns en väktare bland oss, men jag tycker att vi isåfall måste alla vara med på att den som är väktare ska avslöja det.
Fan, jag hoppas att folk fattar vad jag menar, tycker att det blev förvirrat....