Nekromanti Uppgradering och underhåll i helgen

Gardener

Champion
Jag tänkte att jag skulle passa på att ta ner siten för lite underhåll i helgen. Tänkte även passa på att uppgradera forumet till senaste versionen.

Det borde inte vara några större problem då det inte är några större förändringar som har skett. Det ska dock innehålla en hel del buggfixar och några småtrevliga nya funktioner.

Främst kommer det nog vara att ta full backup på allting som kommer ta tid, samt att testa av saker. Ska dock försöka låta siten vara nere så kort tid som möjligt.

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Vilket klockslag har du preliminärt planerat börja?

Storuggla

Champion
"Det beror på om nån lurar i mig öl på fredag, och hur många. =)"

Det låter inte som en bra idé, då ingen motbevisat min teori om att alla driftstörningar för wrnu beror på att du kalvar i datorn.

Storuggla, downtime huargh

Gardener

Champion
Är det inte du som kommer med teorin som borde bevisa den? Ungefär som med The Flying Spaghetti Monster.

Storuggla

Champion
"Är det inte du som kommer med teorin som borde bevisa den? Ungefär som med The Flying Spaghetti Monster."

Ja... wrnu låg ju nere, vad mer bevis kräver du? :gremwink:

Storuggla, köra gustavsbergsbussen

Big Marco

Läskig
Tackar för en snabb uppgradering. En request - i listan över populära topics skulle jag föreslå att inte ha med forumsspels-sektionen. Detta ur perspektivet att de topics sällan är speciellt intressanta för _hela_forumet, som exempelvis en teori eller regeldiskussion.