Dimfrost
Special Circumstances
Re: Jag är stum
För övrigt tror jag att jag kommer att bestämma mig för något som liknar dina visioner. Kanske låter jag samhället vara dekadent och i avtagande, medan den teknologiska utvecklingen går framåt hela tiden, som du skrev i ditt förra inlägg. Jag ska utveckla det hela lite senare, när jag vet vad jag vill.
/Dimfrost
När jag tänker noga efter så har jag nog inte skrivit ner majoriteten av mina idéer någonstans, så du har alltså installerat telepatiska spionsonder! Det är ganska fräckt, tycker jag, men jag är lite smickrad över uppmärksamheten också.Ja, vad ska jag säga. Det var nästan exakt så här jag hade tänkt mig alternativet med en ny värld på gamla ruiner. Jag tror jag ska gå och leta efter gömda spionkameror i lägenheten...
Hah! Du kommer aldrig att hitta dem. De är inte bakom badrumsspegeln, åtminstone, så där behöver du inte ens titta.
För övrigt tror jag att jag kommer att bestämma mig för något som liknar dina visioner. Kanske låter jag samhället vara dekadent och i avtagande, medan den teknologiska utvecklingen går framåt hela tiden, som du skrev i ditt förra inlägg. Jag ska utveckla det hela lite senare, när jag vet vad jag vill.
/Dimfrost