Nekromanti Usch! Länk till äckligt monster!

Mask_UBBT

Hero
Aaah! Den där jävla sidan förföljer mig! :gremlaugh:

Det här är tredje forumet som någon länkat den där på senaste veckan! Yipes.

Anyways, jag gillar tanken på monstret. Det är lite som att parasiten käkar upp kroppsdelen på fisken, och sedan får dåligt samvete och bestämmer sig att ersätta kroppdelens funktion.

Johan K

Gammal & dryg
Huvva !

Ja, det var ju inte ett så trevligt monster nä.. Det måste jag ju säga.. :gremcrazy:

/ Johan K, som av nån anledning fryser som faen ! :gremconfused:

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Det var kanske tur att det var tungan ...

... och inte ... nått annat med liknande form.

:gremlaugh:

/M

Basenanji

Postd20modernist
Fyf*n vad äckligt!

Och det där snacket om att man kunde ta det lugnt "..they only attach themselves to fishtongues..."
Visst sörru! Tjena trädgårdsklack!

Hört talas om fågelinfluensa? Kunde ju bara drabba fåglar trodde åtminstone jag.

Jag tänker aldrig mer äta fisk. Vet du säkert att det inte finns en sån där äcklig insekt någonstans i din kropp, fiskätare?

Usch, Magnus! Fy dig. Jag gillade ju sushi...

/Basse

Ackerfors

Alas, your rapids!
Häftig!

Jag kan verkligen inte tycka en såndär liten gynnare är äcklig. Snarare ashäftig. Skulle vilja veta mer om dem, hur de fungerar och vad de vinner på att bli en tunga. Yeah, riktigt cool.

Jaggernaut

Hero
Medhåll

Jag kan verkligen inte tycka en såndär liten gynnare är äcklig. Snarare ashäftig.

Jo precis.

Skulle vilja veta mer om dem, hur de fungerar och vad de vinner på att bli en tunga. Yeah, riktigt cool.

Den kanske lever på det fisken äter. Och sedan är den ganska skyddad, ifall nu inte fisken blir uppäten.

Jag skulle också vilja veta ifall fisken far illa av den (förutom att bli av med tungan då), ifall fisken skulle klara sig bättre utan sin nya tunga osv.

/Jaggernaut - försöker föreställa sig att leva i en mun.

DarkMystic

Swordsman
Jag undrar om det finns några fördelar med det, om det gör det borde dem ju fixa till så att dem kan sätta sig på människor.

Mask_UBBT

Hero
Re: Medhåll

"Jag skulle också vilja veta ifall fisken far illa av den (förutom att bli av med tungan då), ifall fisken skulle klara sig bättre utan sin nya tunga osv."

Tja... Jag tror som du att den lever på vad fisken äter, och då blir ju fisken lidade iom att den får mindre av den näring som den annars skulle få...

Men, jo, den är ball. Vad som vore äckligt vore om människor kunde få dem.