Re: koboldism
Fakta: Jag gillar inte idiotiska rustnings detaljer de är ologiska och overkliga... Majoriteten av spelarna jag har i min grupp anser samma..
Fakta: Orsaken att Katastrofia är ett dåligt spel för Kobolt spelare är inte för att spelet är bra eller så utan för att det är SÅ dåligt så ologiskt att det är inte värt att ha.. Till och med Kobolt spelare kan ha en roligare kampanj genom att spela Star Wars the Kobolt way......
Dålig design är det som jag tycker gör att spelet inte bör nämnas..
Fakta angånde: Mumin trollet så jag funderade alltid på VAR de fick all mat ifrån vart butiken fanns och HUR de tjänade pengar. ( även när jag var liten. Kommer ihåg att jag frågade Mamma om det.. Enligt henne så fanns butiken bakom en kulle och syntes inte och Mumin trollen var som alla troll Rika som troll... )
Och Axelskydden konkretiserar bara det idiotiska i Chronopia tillsammans med den dåligt uppbygda och förkarade infrastrukturen i staden som inte förklarar HUR de fraktar ditt maten som folk äter varje dag och VART den odlas.. ( vart erkänner jag är inte viktigt )
DET Koboltiska är Magin i Chronopia och den Over kill som blir magiker blir en sorts fälthaubitz de kan spränga allt typ..
Nä jag gillar inte katastrofia.. Även om bilderna AV staden acuedukter och broar är vackra orealistiska ibland men vackra.. *suck*
Ereb som du så snällt tar upp är på många sätt Koboltist men Chronopia är värre..
Ereb SKA spelas med DoD expert det är då som den är som bäst.. När de väl började ge ut Krilloan modulen så var det i längden en mörk dag i Krilloan så ser man de första antydningarna till Chronopia..
Krilloan är kan man säga Chronopias ursprung..
Fakta: Jag gillar inte idiotiska rustnings detaljer de är ologiska och overkliga... Majoriteten av spelarna jag har i min grupp anser samma..
Fakta: Orsaken att Katastrofia är ett dåligt spel för Kobolt spelare är inte för att spelet är bra eller så utan för att det är SÅ dåligt så ologiskt att det är inte värt att ha.. Till och med Kobolt spelare kan ha en roligare kampanj genom att spela Star Wars the Kobolt way......
Dålig design är det som jag tycker gör att spelet inte bör nämnas..
Fakta angånde: Mumin trollet så jag funderade alltid på VAR de fick all mat ifrån vart butiken fanns och HUR de tjänade pengar. ( även när jag var liten. Kommer ihåg att jag frågade Mamma om det.. Enligt henne så fanns butiken bakom en kulle och syntes inte och Mumin trollen var som alla troll Rika som troll... )
Och Axelskydden konkretiserar bara det idiotiska i Chronopia tillsammans med den dåligt uppbygda och förkarade infrastrukturen i staden som inte förklarar HUR de fraktar ditt maten som folk äter varje dag och VART den odlas.. ( vart erkänner jag är inte viktigt )
DET Koboltiska är Magin i Chronopia och den Over kill som blir magiker blir en sorts fälthaubitz de kan spränga allt typ..
Nä jag gillar inte katastrofia.. Även om bilderna AV staden acuedukter och broar är vackra orealistiska ibland men vackra.. *suck*
Ereb som du så snällt tar upp är på många sätt Koboltist men Chronopia är värre..
Ereb SKA spelas med DoD expert det är då som den är som bäst.. När de väl började ge ut Krilloan modulen så var det i längden en mörk dag i Krilloan så ser man de första antydningarna till Chronopia..
Krilloan är kan man säga Chronopias ursprung..