Korrekt@Vimes, jag tolkar det som att du var i korridoren och tittade in i skanner-rummet?
Jag hörde också ett klonk.Nej jag hörde ett KLONK
Dumma dumma autocorrect
Jag tolkade det nog bara som fluff för att förklara varför nödskeppet bara kan ta en person per 24 h-period. Men det kanske är något annat?Någon som har en idé om vad det här kan betyda?
Jag såg in i scannern och kan bekräfta att Recca, Martin och Konrad var där. Jag såg inte resultatet av scanningen.Såg du in i scanner-rummet och kan bekräfta vad jag sagt?
Är det inte bara en förklaring till varför endast en person var 24 timmer kan läggas i kryostas? Fluff?Någon som har en idé om vad det här kan betyda?
Min fetstil.Jag skrev ju i r1 att jag skulle spana på scannern från korridoren. Missade ni det eller varför valde ni den spaningen? Hade ju varit bättre om ni spanat på andra rum är den spontana känslan…
Går att utläsa i Mother och Maskinrummet (och Mother varnar om det sjunker)@fjodorsenuba hur många dagar syre har vi kvar?
Mjo, fast "Störningar upptäckta?"Är det inte bara en förklaring till varför endast en person var 24 timmer kan läggas i kryostas? Fluff?
Det missade jag. Klantigt förstås, men å andra sidan kan vi konstatera att vi tre kan bekräfta varandras utsagor (men det hade ju varit bättre om någon av oss såg vad som hände med Rasmus till exempel).Jag skrev ju i r1 att jag skulle spana på scannern från korridoren. Missade ni det eller varför valde ni den spaningen? Hade ju varit bättre om ni spanat på andra rum är den spontana känslan…
Jag kommer sätta Recca och Genesis långt före digÄr inte ett alternativ att vi fryser ned mig? Jag har inte umgåtts med någon annan än Vimes, var i ett lufttätt rum inatt och har inte haft några drömmar så jag borde inte vara infekterad.
Jag har ingen aning om vad som hänt med Rasmus men jag vill ha Eldkastaren nu.Nån som vet något om Rasmus? Ligger han bröstsprängd någonstans eller har han blivit Älg-nappad?
(D.v.s. har vi en runtsmygande xenomorf också, utöver eventuella ansiktskramare?)
Jag var i korridoren för övrigt. Tillsammans med två andra.
Ok tänk men vi har förrädar-andrioden Recca som är prio att få stopp på denna runda genom att sätta i frysboxen för omprogramering vid hemkomst.Är inte ett alternativ att vi fryser ned mig? Jag har inte umgåtts med någon annan än Vimes, var i ett lufttätt rum inatt och har inte haft några drömmar så jag borde inte vara infekterad.
Ja.@fjodorsenuba fråga: kan den som har eldkastaren även använda rummets funktion?