Andersson
Hero
Varför röstar ni på @Recca? Det är ju helt ologiskt att rösta ut någon som är outad som android och som om mekaniken är samma som föregående spel är i en scum-fraktion som vill skicka smittade i nödskeppet. Klockan tickar och de oinfekterade forskarna måste frysas ned för att kunna vinna. Tänk också på att förra gången vann xenomorfen om den dödade nog många människor antingen genom anfall eller genom att luften tog slut.
Kryostasen är inte en luftsluss för att rymda folk som straff - det är ett sätt för byn att vinna. Det är därför som vi måste röta ut de som vi minst tror är infekterade.
Som jag ser det har vi tre klara val för nedfrysning:
- Antingen @Genesis som nu är opererad och därför inte borde vara smittad.
- Eller @Empiricus - som verkar ha varit ensam i Mother och stängde ventilationen och som därför inte kan vara scum-fraktion
- Eller mig själv, som rimligen bara kan vara smittad om Vimes eller Stövelkatten var scum eftersom ventilationen in till maskinrummet var avslagen den här rundan. Jag kan också precis som Empi bevisligen styra funktionerna i rum i och med att vi fortfarande har tre dagars syre.
Jag har inga problem att ni röstar ut mig för nedfrysning, men för att undvika protester om att jag gynnar mig själv röstar jag:
Kryostas: @Empiricus
Undersöka: @Vimes
Eldkastare: @Genesis
Kryostasen är inte en luftsluss för att rymda folk som straff - det är ett sätt för byn att vinna. Det är därför som vi måste röta ut de som vi minst tror är infekterade.
Som jag ser det har vi tre klara val för nedfrysning:
- Antingen @Genesis som nu är opererad och därför inte borde vara smittad.
- Eller @Empiricus - som verkar ha varit ensam i Mother och stängde ventilationen och som därför inte kan vara scum-fraktion
- Eller mig själv, som rimligen bara kan vara smittad om Vimes eller Stövelkatten var scum eftersom ventilationen in till maskinrummet var avslagen den här rundan. Jag kan också precis som Empi bevisligen styra funktionerna i rum i och med att vi fortfarande har tre dagars syre.
Jag har inga problem att ni röstar ut mig för nedfrysning, men för att undvika protester om att jag gynnar mig själv röstar jag:
Kryostas: @Empiricus
Undersöka: @Vimes
Eldkastare: @Genesis