Hörni, jag märker att jag ligger ganska lågt och det beror ju mycket på att jag är så usel på att lista ut vad som är de geniala dragen. Det sagt:
- Jag bekymrar mig över att
både Genesis och Martin verkar vara infekterade. Är de båda dömda att dö om vi inte opererar dem? Hinner vi operera bägge i tid? Om inte, är någon av Genesis/Martin dömda att dö?
- Det känns ju väldigt lockande att xenomorph-säkra det rum där icke-infekterade befinner sig, vilket borde få konsekvenser för hur vi rör oss.
- Jag utgår från att eldkastaren skyddar en (1) person mot Xenomorphattacker, men
inte mot facehuggers. Jag kan ha fel.
- I förra spelet var jag scum och kunde släppa ut facehuggers som då kunde infektera någon. Mitt mål var att en infekterad person kryostasades.
- Jag är osäker på om en facehugger kan förvandlas till xenomorph efter att ha brutit sig ur en infekterad kropp, och på så sätt utöka antalet Xenomorpher i spel.
- Jag förstår lite av det här fluffet om drömmar mm, men gissar lite på att det saknar spelig betydelse.
- Tycker fortfarande att vi som är i maskonrummet är bra kandidater för kryostas.