Stövelkatten
Mästerkatt
Börjar mer och mer tror att det här är ett antagonistlöst spel
Basenanjis fascination för luftcirkulation talar emot det dock.
Basenanjis fascination för luftcirkulation talar emot det dock.
Det är typ ordagrant från Alien 3, som @Vimes har nämnt. Ripley får en liten alien-knodd i sig och då står storxenomorfen och väser åt henne i en scen för den vill då inte döda bäraren av en xenomorf.Ni andra får rätta mig innan jag gräver den här gropen djupare men är det här något som förekommer i filmerna?
Jag såg ingen facehugger, men du gjorde väl?@Hellzon kan du bekräfta att du såg facehuggern där Sidd pekade?
Fummel, eller fummel?Jag såg även en face hugger hoppa ner från taket samtidigt som Empiricus exploderade.
Det är precis det här jag försöker poängtera. Jag såg facehuggern hoppa ner från taket, sen händer hela Empi-sprängningen och allt fokus är på det, sen skriker Sidd "Facehugger!" och pekar på syrefiltrena och då har jag tappat siktet på facehuggern så jag ser inte att facehuggern är bland syrefiltrena utan vad jag kan se är det bara Sidd som sett den bland syrefiltrena.Det är typ ordagrant från Alien 3, som @Vimes har nämnt. Ripley får en liten alien-knodd i sig och då står storxenomorfen och väser åt henne i en scen för den vill då inte döda bäraren av en xenomorf.
Jag såg ingen facehugger, men du gjorde väl?
Fummel, eller fummel?
Nä OK. Enligt SL-PM:et såg jag inte facehuggern alls.Det var därför jag försökte få dig att bekräfta Siddds story.
Om du skulle välja mellan att frysa Martin3 och Sidd - vem och varför?OK, för att du tror gott om honom eller för att du misstänker honom?
Annars har vi ju Xyasgate. Man kan ju köpa Xyas förklaringar att han helt enkelt inte är särskilt orolig för den lille krabaten som vi misstänker att Basse planterade på Kommandobryggan, den kan ju ha gått varsomhelst, men ett alternativ är att han är korpandroid som xenomorferna skiter i (se Alien: Isolation).
Får jag med nåon?
Kryostas: @Xyas
Ska han sitta på muggen en runda då?Krystas: @Sidd
Jag vill ju inte frysa någon av dem eftersom jag litar på Martin (sen R0 när han valde Maskinrummet) och Sidd har claimat infekterad och vi tror att vi misslyckas om vi skickar en sån.Om du skulle välja mellan att frysa Martin3 och Sidd - vem och varför?