Nekromanti Utbruten OT-tråd …

G

Guest

Guest
Re: Du fortsätter hävda...

Anor startade den här tråden för han ville ha hjälp med valet av prestigeklasser för sina karaktärer.

Har du missat det?

Du vet mycket väl vad min kritik gäller. Du vet mycket väl att du låste tråden efter att du fått kritik i sak. Tycker du inte det är pinsamt?

Istället för att kidnappa Anors tråd kan du höra av dig till mig personligen. Men det vet väl du som moderator redan?....

ForgottenRealms

Veteran
Re: Det tillhör forumsetikett...

Jo jag måste hålla med om att denna tråd verkligen spårat iväg för länge sedan. Trist när man försöker få lite kreativ feedback och hjälp angående speldetaljer.

ForgottenRealms

Veteran
Re: Du fortsätter hävda...

Snälla använd OT i ämnet så jag slipper läsa fler svar som inte innehåller något annat än skräp.

Troberg

Sinister eater
Re: Jag ser det tvärtom. D&D är kärnan

Vilken tur att jag har botemedlet: spela ett annat rollspel!
Det är inte mig du ska övertyga, det är resten av spelgruppen.

Troberg

Sinister eater
Ett sista OT-inlägg från mig i den här tråden

Det är lustigt hur du och dina polare kan varna folk på detta forum för inlägg
Jag betraktar mig som polare till de flesta som kritiserat mig här (några känner jag inte, så de är bara "potentiella polare" än så länge). Vi har bara lite olika ideer om speldesign, det är inte som vi är dödsfiender. Det finns ingen anledning att göra det till mer än vad det är. Jag har inga invändningar mot deras modererande och tycker att de diskussioner som förekommer oftast är givande även (på grund av?) om vi har olika åsikter.

Just for the record.

Tillbaka till prestigeklasser nu!