Skrev detta i formaliserade emoji-tråden men upprepar här: Jag tar på mig en rätt stor del av ansvaret för att byn misslyckades. Mitt inlägg om platsbaserat förmågeanvändande var väldigt oövertänkt och när det blev kritiserat av Anthrox borde jag backat. Jag var brusig, absolut. Men jag såg verkligen rött när han klippte sönder en mening i citat av mig, tyckte det var scummigt som tusan (och hade rätt! Men det visste jag inte då, var bara arg). Sen kändes det verkligen som allt jag skrev lästes med vinklade glasögon av alla, tom när jag föreslog hybrid-mord och hänvisade till ett gammalt spel tyckte
@Sidd det var rimligt att fråga Vimes hur jag möjligen kunde känna till det. Och när jag skrev att "jag trodde praxis var att rösta ut Vimes i R2 om han inte blivit nattmördad R1 får man något autistiskt inlägg från Impetigo om att det var oklart och att han inte kände till någon sådan praxis. Så ja jag var rätt sur och irriterad. Sammanställde min emoji-analys sista natten och fick ett så ulvigt svar att klockorna stannade av Octagonal. Där vill jag be om ursäkt
@Octagonal du förtjänade inte min hårda ton, och jag tror den skadade byn också. Hade jag varit mer sansad hade jag nog kunnat övertyga fler om att Octa var scum och fått honom utröstad. Men allvarligt alla potentiella bybor, läs
detta och förstå att det är typexempel på ulv-blaj.