tjej är väl den vanliga motsvarigheten till grabb?"Tösen" eller "tjejen" känns inte helt passande?
Annars får du gå över till pysar och sländor...
tjej är väl den vanliga motsvarigheten till grabb?"Tösen" eller "tjejen" känns inte helt passande?
Det är lite det där om att vissa ord passar in/passar inte in i vissa sammanhang. Jag har inga problem att ha berättarrösten kallande sin manliga följeslagare grabben, men tjejen känns fel.tjej är väl den vanliga motsvarigheten till grabb?
Jag håller nog med om tjejen. "Psssst du grabben, häng med här" och "Psssst du tjejen, häng med här" känns som varandras motsvarigheter.Det är lite det där om att vissa ord passar in/passar inte in i vissa sammanhang. Jag har inga problem att ha berättarrösten kallande sin manliga följeslagare grabben, men tjejen känns fel.
Vad tror folk om mamsellen? Hum, låter inte heller bra
Coolt! Den återfinns även på vanliga stället, här!Sådär.
Jag fick feeling och knåpade ihop en lagom ögonglimtande och illasinnad parodi på Johan Sjöbergs alster.
Får jag presentera: Sjöberget!
Ett enormt berg av skräp omgärdat av extrem byråkrati, power creep och casual rasism. Allt i ett!
Detta. Bättre att du slänger ut någonting än ingenting alls. Tycker det borde vara så för allt man tar för sig.
- Sänka min ambitionsnivå och bara göra klart (kommer nog inte hända)
Okej! Det jag har i morgon kväll får bli mitt bidragDetta. Bättre att du slänger ut någonting än ingenting alls. Tycker det borde vara så för allt man tar för sig.
Uppladdad!Nu äntligen! Mitt bidrag får nog helt enkelt bli ett inledande på min kampanj i distriktet Nordanport som breder ut sig kring Elyseiska Porten. Tanken är att varje del ska berätta lite kring de roller som är vanliga i det tema kring stötar och heists: Silvertungan, Ankaret och Korpen. Här försökte jag sikta in mig på Silvertungan, ansiktet, men jag märkte snabbt att två sidor är lite kort att komma fram till nån konkret
Önska mig lycka till ikväll också, för jag drar igång lite speltest med nära och kära
Supersnygg layout! Det ligger nu också bland de andra bidragen här.Här är mitt bidrag. Mullvadsexpressen! Ett underjordiskt tunnelnätverk för droskor dragna av stora mullvadsliknande djur.
Sweet kartaHär är mitt bidrag. Mullvadsexpressen! Ett underjordiskt tunnelnätverk för droskor dragna av stora mullvadsliknande djur.
Haha, lite ovanlig i en fantasysetting kanske! Men Chronopia är väl lite ovanligt överlagSweet karta
Min favorit hittills!Här är mitt bidrag. Mullvadsexpressen! Ett underjordiskt tunnelnätverk för droskor dragna av stora mullvadsliknande djur.
Älskade subway känslan! Sjukt Chronopia!Haha, lite ovanlig i en fantasysetting kanske! Men Chronopia är väl lite ovanligt överlag