Här kommer mitt bidrag till utmaningen. Ett scenario till Call of Cthulhu Sverige. Följ gärna mitt väktande i CoC på Instagram; va_ktarens_smedja.
TackarFuuuuuuuuuck dude det är ett coolt monster! Den fejkade bronsålders hällristningen är så jävla cool också! Social misär och äckel och förhistoriska fasor när det är som bäst!![]()
Har nog aldrig skrivit ett äventyr så snabbt, men det får duga.
Attack on Amon Sûl
Önskar man kunde med layout, men ack nej!
Skrev ihop ett scenario till som lyckades bli mer av en minikampanj som kan sträcka sig över ett par år om man så vill.
The Ghost of Lhûn
Uppdaterad layout. Tack @Rickard för hjälpen.
Jag har två scenarion till på gång och uppmanar alla som redan skrivit ett scenario att bidra med åtminstone ett till, kom igen!![]()
Känns som du borde nämna Håkan Hellström också i rättighetsuppräkningenJag slängde ihop den här busen: Känn ingen sorg för mig, Compatible with MÖRK BORG. Så här ljus har apokalypsen aldrig varit. Med inspiration från trådarna Dimmiga dalar - fantasyrollspel baserat på Håkan Hellströms texter och Pre-apokalyps.
Edit: Laddade upp ny version.
Ja, jävlar! Det får jag lösa. Är det ens tillåtet att ge ut bladet med omnämnande? Vet någon det här? Det här bidraget kanske får backa ur tävlingen. Men å andra sidan vore det spännande om Håkan började driva en process för det här med tanke på vilka friheter han har tagit sig med andra verk (vilket jag inte har något emot).Känns som du borde nämna Håkan Hellström också i rättighetsuppräkningen![]()
Slutligt designade delen till Ungkarlshotellet Vemodet, möjligen får jag till ytterligare ett en bladsscenario.