Uppdaterade mitt bidrag med några mindre ändringar och korrigeringar. Dock ingen layout eller bilder ännu. Det kommer (kanske) senare.
Attachments
-
76.3 KB Views: 14
Basåruvet, det går att redigera inlägg. Jag uppdaterade mitt när jag hittade en felplacerad apostrof!Uppdaterade mitt bidrag med några mindre ändringar och korrigeringar. Dock ingen layout eller bilder ännu. Det kommer (kanske) senare.
Mycket skojigt! Lägger den i spelkön!Eventuellt osmakligt och tramsigt, men här är mitt bidrag!
PDF-versionen ser inte samma ut som bilden. saknar hela tredje akten vad jag ser.Har fortfarande ambitionen att bidra med två äventyr - men här kommer det första: Svartpacka! (kan laddas hem som PDF) till rollspelet Dimmor & Borgar. Har svag eller ingen koppling till temat men det har förhoppningsvis nästa bidrag.
Konstigt! Hos mig ser pdf:en ut precis som den skall.PDF-versionen ser inte samma ut som bilden. saknar hela tredje akten vad jag ser.
Om jag öppnar den via Google Drive (dvs. bara klickar på länken) så saknas tredje akten, rubrik och ingress, men om jag laddar ner den därifrån och öppnar den i Edge eller Acrobat så är allt med.Konstigt! Hos mig ser pdf:en ut precis som den skall.
Jag gjorde en uppdaterad version med (förhoppningsvis) lite mer lättläst layout. Och snygga office-bilder!Eventuellt osmakligt och tramsigt, men här är mitt bidrag!
Bara att ändra på!Hur många gånger får man ladda upp en ny redigerad version av sitt bidrag? Jag har ju skrivit "mellan 2-19" som en idiot ser jag.
Det här kan jag tänka mig att spela! Känns kul.Här är mitt scenario.
Uppföljaren kom före den första delen...
Fan vad kul! Enkla regler och mycket frihet samtidigt som allt blir mer kaotiskt ju längre tid som går!Jag misslyckades med att förstå att det var ett scenario jag skulle skriva, så det blev ett "komplett" spel.
Tillbaka till Urtidsparken
Bild: Public domain, Typsnitt: Freeware
Jag har försökt fånga essensen i Jurassic Park/World där allt är en dualitet; noggrant/slarvigt, på riktigt/skämt, äkta känslor/ohämmat effektsökeri...
Det är dinosaurier också.