Björn Wärmedal
Björning Wheel
Som Gurgeh påpekade så har vi haft en massa Dogma-utmaningar här på forumet förut. Men det var längesen, och det är kul med små rollspel. Och utmaningar. Var med och skriv ett rollspel!
Regler för bidrag:
- Max 1000 ord.
- Temat för tävlingen är "Hösten". Tolka fritt, och förklara gärna om associationen är oklar eller rolig.
- Lämna in här i tråden senast 31 oktober 2019.
Alla som vill får vara med och rösta fram vinnare i följande kategorier:
- Koncept
- Spelbarhet
- Layout
Omröstningen sker under allhelgonahelgen, fram till någon gång under måndagen då jag sammanställer resultaten. Vid oavgjort kommer jag och God45 agera allsmäktiga domare och avgöra vinnare (eller låta alla vinna, beroende på humör). Vi tar oss också friheten att publicera/arkivera bidrag på lämplig plats för framtiden. Exempelvis scenariobiblioteket eller liknande.
Regler för bidrag:
- Max 1000 ord.
- Temat för tävlingen är "Hösten". Tolka fritt, och förklara gärna om associationen är oklar eller rolig.
- Lämna in här i tråden senast 31 oktober 2019.
Alla som vill får vara med och rösta fram vinnare i följande kategorier:
- Koncept
- Spelbarhet
- Layout
Omröstningen sker under allhelgonahelgen, fram till någon gång under måndagen då jag sammanställer resultaten. Vid oavgjort kommer jag och God45 agera allsmäktiga domare och avgöra vinnare (eller låta alla vinna, beroende på humör). Vi tar oss också friheten att publicera/arkivera bidrag på lämplig plats för framtiden. Exempelvis scenariobiblioteket eller liknande.