entomophobiac
Low Prep High Play
Du stöder utan tvekan Fria Ligan! Bra för dem.Kan jag se det som att jag stödjer hobbyn..
Du stöder utan tvekan Fria Ligan! Bra för dem.Kan jag se det som att jag stödjer hobbyn..
Det bidden en bunt från Helmgast tidigare i våras...Du stöder utan tvekan Fria Ligan! Bra för dem.
Känner igen detta. Och det är lite varför jag är del av utmaningen själv. Har redan fler spel än jag kommer hinna läsa eller spela, så i år är målet att spela fler av dem.När man var yngre hade man tid men inte pengar. Nu har jag mer pengar men mindre tid och ork( o folk att spela med)
Det är jag inte främmande förKänner igen detta. Och det är lite varför jag är del av utmaningen själv. Har redan fler spel än jag kommer hinna läsa eller spela, så i år är målet att spela fler av dem.
Söker du spelgrupp i Uppsala? Vi spelar normalt en gång i veckan, även om det är uppehåll över sommaren.
Som tonåring, på 90-talet, köpte jag Kult; det var spännande läsning, vackra illustrationer, men jag spelade det aldrig. Finns det någon som gjorde det?Jag brukar läsa så kallade "retro-clones" av, främst od&d; det är spännande att se, tycker jag, hur någon annan har hanterat reglerna och anpassat dem efter eget tycke. Jag har bara köpt en av dem dock: "Blueholme", som jag använder för solospel, resten brukar jag läsa online.
Ja, jag spelade Kult några gånger på 90-talet.Som tonåring, på 90-talet, köpte jag Kult; det var spännande läsning, vackra illustrationer, men jag spelade det aldrig. Finns det någon som gjorde det?
Den där har jag faktiskt gjort några försök att komma över, men har alltid blivit överbjuden när det kommit till kritan.- Boken om Magnamund (begagnad)
Njae... hur fantastisk den är beror lite på hur sugen jag är på att köra Ensamma Vargen-äventyr... och efter det senaste blev jag rejält osugen att fortsätta.Är den så fantastisk som jag minns den så att jag borde fortsätta min jakt?
På vilket sätt blev de förvrängda? Det borde väl bara vara att plocka dem man vill ha med Skärmklipp-verktyget?Det var ett misstag att köpa pdf:erna för jag trodde jag kunde använda bilderna ur den att posta i vår Discord-kanal men alla bilderna var tyvärr förvrängda.
Alla bilder förutom färgbilderna såg ut så här:På vilket sätt blev de förvrängda? Det borde väl bara vara att plocka dem man vill ha med Skärmklipp-verktyget?