Nekromanti [Utmaning] Skall du skriva ett spel i år?

Mogger

Hipsteranka
krank said:
Hur nyligen påbörjat får arbetet vara?
Jag kommer att ställa upp med Revolver. Jag gissar att det är helt ok. Annars får väl Wilper slå mig på fingrarna och sparka ut mig. Men det hoppas jag att han inte gör. :gremsmile:

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Själv lutar jag åt kadettspelet. Men att börja om från början med det, det är en del fel och brister i det som jag nog inte kommer åt utan att riva bort en massa.

Genesis

Ni dés ni maître
Jag tycker att ett eget forum på wrnu vore toppen. Å andra sidan så särskiljer jag knappt mellan olika forum längre. Bara mellan favorit- och icke-favoritforum. Ett alternativ är ju att starta upp ett separat forum någon annanstans, för att få litet fokus. Fast risken är ju att man inte besöker det så mycket.

Kör vi med Google Docs så behöver vi nog inte en wiki. Bara en sida med länkar till alla de olika dokumenten.

Sign me up !

Edit: Och detta riktar sig självklart till Wilpler även om det råkade bli ett svar på Genesis inlägg.

wilper

[SERU2009] Gruppindelning

Jag sorterade de intresserade alfabetiskt och sedan knuffade jag runt lite för att sprida ut några av de rutinerade veteranerna som befinner sig rent bokstavsmässigt nära varandra.

Visar det sig att aktiviteten i någon grupp blir dålig så är jag inte främmande för att göra åtgärder längre fram, men vi börjar så här.

Grupp Nord
Arfert
ChristofferL
Dilandau
Genesis

Grupp Öst
Flurtis
Marco Behrman
Gurgeh
Krank

Grupp Syd
HJK
Lord Hubba
Draugen
Mekanurg

Grupp Väst
Måns
Terje
Wilper
Zorbeltuss

Den egna gruppen är den som du primärt skall arbeta med den närmsta tiden, så se till att du har stöttat de i den gruppen innan du ger dig ut på äventyr i de andra gruppernas arbete.

Längre fram skall nog grupperna slås samman från fyra till två, vilka som kommer med vilka återstår att se, beroende på aktivitet osv.

Hade du missat den här utmaningen och vill in i efterhand, kontakta mig genom PM.

Strax postar jag instruktioner för första etappen.

Simon

Swashbuckler
Re: [SERU2009] Gruppindelning

Okej, asviktig fråga! Får man lov att kommentera enskilda projekt om man inte är med i utmaningen?

wilper

Kommentera på. Jag tror säkert att många kommer att vara intresserade av ytterligare speltestare också vad tiden lider.

wilper

[SERU2009] Grupp Natt

Två sena anmälningar har kommit in. Tillåt mig presentera:

Grupp Natt
Indiana
Simon

Samtidigt vill jag säga till er andra som tvekar att loppet inte är kört. Ni måste inte vänta till SERU2010 med att förverkliga er dröm, skicka ett PM till mig och kör igång redan iår!

Gurgeh

The Player of Games
Staff member

Grupp Öst
Flurtis
Marco Behrman
Gurgeh
Krank
Jag minns inte att jag anmälde mig, jag frågade bara om reglerna. :gremwink:

Jag har tänkt göra klart ett spel i år, minst, men vet inte om jag vill formalisera det, delvis för att det spel jag tänker skriva klart (Millennium) redan har skrivits klart inte mindre än två gånger, vilket betyder att det egentligen inte är ett nytt spel utan bara en ny utgåva, och delvis för att min arbetsprocess är rätt kaotisk. Men jag ska kommentera de spel som ingår i min grupp, och eventuellt lägga ut egna synopsis och liknande.

/tobias

wilper

Kul att du är med även om du inte är med!