Hans E Magnusson CAPS LOCK Joined 18 Jun 2008 Messages 2,420 Location Umeå 18 Apr 2009 #21 Poppe said: Däremot har jag blivit riktigt nyfiken på barnvänliga rollspel och söker runt lite här och var efter vad som finns. Click to expand... Jag har ju tjatat lite på dig att du ska göra ett sånt
Poppe said: Däremot har jag blivit riktigt nyfiken på barnvänliga rollspel och söker runt lite här och var efter vad som finns. Click to expand... Jag har ju tjatat lite på dig att du ska göra ett sånt
Christoffer It's all pig. Joined 18 Mar 2008 Messages 4,298 Location Umeå 18 Apr 2009 #22 Hans. said: Poppe said: Däremot har jag blivit riktigt nyfiken på barnvänliga rollspel och söker runt lite här och var efter vad som finns. Click to expand... Jag har ju tjatat lite på dig att du ska göra ett sånt Click to expand... Har du?! Fast innan man gör bör man undersöka vad som finns, tror jag. Vilket nog kräver att jag sparkar loss en ny tråd...
Hans. said: Poppe said: Däremot har jag blivit riktigt nyfiken på barnvänliga rollspel och söker runt lite här och var efter vad som finns. Click to expand... Jag har ju tjatat lite på dig att du ska göra ett sånt Click to expand... Har du?! Fast innan man gör bör man undersöka vad som finns, tror jag. Vilket nog kräver att jag sparkar loss en ny tråd...