Nekromanti Utskriftsvänliga formulär - klart!

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Kraetyz said:
@Krank: 32 exemplar i väldigt bra papper. Självklart beställer man bara formulären när man beställer annat också, men enlight mig är det värt 79 spänn.
Ser du några formulär?

Sedan skulle jag också ifrågasätta "bra papper". Pappret är blankt, vilket innebär att det är mindre lämpat att skriva på än om det vore matt (och när man väl har skrivit blir det jobbigare att sudda).

solvebring

Superhero
Geredan Thalama said:
köp formulär mkt lättare kostar ju inte mera än 79:- så sammla spelarna och dela på fraketn så blir det inte så dyrt iaf. palla mixa hemma printade och köpa formulär ^^.
För det första är de slutsålda, för det andra ser i alla fall jag fler fördelar med att har utsktiftvänliga formulär man kan printa ut själv.
1. Det är tillgängligare, speciellt i nödens stund.
2. Det är billigare på alla sätt och vis.
3. Man kan utan samvete kladda, göra om, slänga etc.
4. De utskrtiftsvänliga är vänligare för ögat och känns klart med stilrena och tilltalande. Visst, köpformulär är snygga, men i ärlighetens namn så är ett luftigt formulär att föredra framför mönstrade (tycker jag).

... Bara för att du ska se andra sidan av myntet, så att säga. :gremwink:

solvebring

Superhero
Sedan skulle jag också ifrågasätta "bra papper". Pappret är blankt, vilket innebär att det är mindre lämpat att skriva på än om det vore matt (och när man väl har skrivit blir det jobbigare att sudda).
Indeed, något som många köpformulär lider av. Inte det bästa direkt. Efter ett tag är de svärtade av blyets och alldeles söndersuddade. Har man dessutom betalat för dem så känns det onödigt när man väl ska kluddra, ändra och slänga bort.

solvebring

Superhero
Arfert said:
Geredan Thalama said:
köp formulär mkt lättare kostar ju inte mera än 79:- så sammla spelarna och dela på fraketn så blir det inte så dyrt iaf. palla mixa hemma printade och köpa formulär ^^.

Folk säger ju att formulären var slutsålda. Så då hjälper man ju gärna till.
Nu ska du inte låta en massa pruttkommentarer :gremwink: sänka din insats. Det var förbaskat bra och vänligt gjort och vi är många som tackar och bockar. Den insatsen var guld värd. Klart som fan att varje rollspel ska ha gratisformulär i utskriftsvänligt format - hur skulle världen annars se ut?!

Geredan Thalama

Veteran
säger inte att det är en dålig insats, du är en räddare i nöden för dom som har dåligt med formulär för stunden. Säger bara att jag föredrar Dom bruna matta formulären som man köper =) men det är grymt av dig att lägga ner tiden på att fixa formulären utskrivts vänliga =)

Erm har man ett sudd och kan använda det så ah .. och sen behöver man ju inte trycka ner pennan i arket så det blir djupa skador i det, kan fortfarande använda formuläret jag gjorde min första karaktär på. Dock ända gången jag kastar ett formulär är om ngn mot förmodan dränker det i kaffe, villket har hänt flertaliga gånger hehe.

solvebring

Superhero
säger inte att det är en dålig insats, du är en räddare i nöden för dom som har dåligt med formulär för stunden. Säger bara att jag föredrar Dom bruna matta formulären som man köper =) men det är grymt av dig att lägga ner tiden på att fixa formulären utskrivts vänliga =)
Det där får du säga till Arfert, inte mig. :gremwink:

Erm har man ett sudd och kan använda det så ah .. och sen behöver man ju inte trycka ner pennan i arket så det blir djupa skador i det, kan fortfarande använda formuläret jag gjorde min första karaktär på. Dock ända gången jag kastar ett formulär är om ngn mot förmodan dränker det i kaffe, villket har hänt flertaliga gånger hehe.
Jo, smaken är som baken. Nåväl... Jag tycker fortfarande inte om att betala för papper som ändå är rätt så slit-och-släng. Men som sagt, smak som bak! :gremsmile: