Kan du inte maila mig indesigndokumentet för ditt formulär, så kan jag göra en "officiell"-version av det ..med rätt loggga etc.DeBracy said:Det formulär som jag gjort som ligger på hemsidan har mycket riktigt bakgrund som stör. Jag gjorde en justerad variant, där blir det grå såpass ljust att jag själv inte uppfattar det som störande längre (om man skriver ut i svartvitt; den bör funka ännu bättre). Det är lite skillnad i typsnitt och tyvärr inte rätta loggan på den, däremot får rollpersonen ett huvud...
Bifogar den versionen i vilket fall.
Gärna. Ska se om jag hittar igen den.Arfert said:Kan du inte maila mig indesigndokumentet för ditt formulär, så kan jag göra en "officiell"-version av det ..med rätt loggga etc.
Min ambition var helt enkelt att inte ha med nåt som jag inte skulle använda.Persson said:Fast det kanske ligger i ambitionen att begränsa formulären till en sida?
Men du, vad snitsigt. Hade aldrig tänkt tanke på att smeta dit »Rollformulär« på högersidan men det satt ju som en smäck tycker jag. Upp med den här versionen istället för den gamla på Sagas webb så jag kan skryta för kidsen!Arfert said:Här kommer det SAGA-ifierade formuläret, se PDF!
DeBracy said:Se nu vad du har ställt till med! Hur ska jag få tillbaka de här timmarna då? Raaaaah!
(A4-format, skriv ut och vik på mitten)
Om jag är betrodd så tar jag gärna emot en!Arfert said:Schysst jobbat. vill du ha en SAGA-logga av mig att lägga in på framtida alster?