Build me an army worthy of Mordor!
Tja, fundera ut några riktigt trevliga warbands t.ex? Kör slideshow.istheshit.net, surfa in på
www.killingar.net och läs hela ordlistan eller whatnot.
Mitt senast tilltänkta band är:
Gnoll Sergeant 33
4x Red Samurai 160
Foder 7
Rakt, elakt, klockrent, elakt och mer hot än mexikansk salsa.
Fick däng igår med CoDA, Gold Dragon, Medium Silver, Warforged Wizard(som nog var mest värd sina poäng i mitt band), Mialee och 2x Men at arms. Mötte två polares 100-poängsband med Choker(commander 0 för 19 poäng) + 2xRed Samurai samt Grim Necro + 2x Duergar Champion. Jag blev manglad. Glömde bort att vinna initiativ och att faktiskt träffa. Min gold dragon prickade 1 slag (som sedan försvann på conceal) av totalt 8, drog en fire-breath på typ jätte-allt på planen (bara en av mina, och det var silver dragon, som MISSADE savet och tog 40(!) skada) och en weaken (som faktiskt gick in på ena duergarn). Resten bara dog. MAAx2 blev rädda. Mialee blev uppeldad, silverdraken likaså. Gold dragon fick så många duergar-yxor, samuraisvärd och äckel på sig (-2 ac från grim necro) att han grät svarta tårar. Jag som trodde att dom skulle försöka mangla mig med massa foder (2 mot 1 kan ge rätt stor skillnad i aktivationer). Aja, nu ska jag skynda mig till gymmet och se om jag hittar mina borttappade skor där.
Peace out.