Nekromanti Uttråkad!

Ram

Skev
Det är vinter, mörkt och allmänt trist. Mina vanliga surfplatser verkar ha snöat igen ordentligt och inte mycket händer. Vart skall en stackars nörd vända sig om han vill ha en kul sida med mycket fart på. Eller en föresten, flera.

Var är "the place to be on the old 'net" i dag?

//Glow - Träääääligt!

Hjalle

Swashbuckler
www.google.com - en sida med en massa kul på! Bara slå in det första ord du kommer att tänka på. Och gå vidare mot oändligheten. (Det ska så klart vara ett roligt ord. "ICA Viksjö" är rätt så tråkigt.)

Lambi

Swordsman
Build me an army worthy of Mordor! :zeppelinare:

Tja, fundera ut några riktigt trevliga warbands t.ex? Kör slideshow.istheshit.net, surfa in på www.killingar.net och läs hela ordlistan eller whatnot. :tekopp:

Mitt senast tilltänkta band är:
Gnoll Sergeant 33
4x Red Samurai 160
Foder 7
Rakt, elakt, klockrent, elakt och mer hot än mexikansk salsa. :gremblush:

Fick däng igår med CoDA, Gold Dragon, Medium Silver, Warforged Wizard(som nog var mest värd sina poäng i mitt band), Mialee och 2x Men at arms. Mötte två polares 100-poängsband med Choker(commander 0 för 19 poäng) + 2xRed Samurai samt Grim Necro + 2x Duergar Champion. Jag blev manglad. Glömde bort att vinna initiativ och att faktiskt träffa. Min gold dragon prickade 1 slag (som sedan försvann på conceal) av totalt 8, drog en fire-breath på typ jätte-allt på planen (bara en av mina, och det var silver dragon, som MISSADE savet och tog 40(!) skada) och en weaken (som faktiskt gick in på ena duergarn). Resten bara dog. MAAx2 blev rädda. Mialee blev uppeldad, silverdraken likaså. Gold dragon fick så många duergar-yxor, samuraisvärd och äckel på sig (-2 ac från grim necro) att han grät svarta tårar. Jag som trodde att dom skulle försöka mangla mig med massa foder (2 mot 1 kan ge rätt stor skillnad i aktivationer). Aja, nu ska jag skynda mig till gymmet och se om jag hittar mina borttappade skor där. :gremconfused:

Peace out. :gremcool:

Johan K

Gammal & dryg
Vart skall en stackars nörd vända sig om han vill ha en kul sida med mycket fart på.
Nu skall jag vara sådär lite motsträvig & ge ett helt annat tipps... :gremtongue:
Ge dig ut till närmsta spelbutik & lira där istället för att uggla framför datan. Det är minst lika skoj som slacka framför datan. :gremwink:
Sedan så får man ju friks luft & sådant när man beger sig dit åxå & det är ju en ren bonus.. :gremwink:

Feuflux

omjonasson.se
Vart skall en stackars nörd vända sig om han vill ha en kul sida med mycket fart på

Du ska börja med att läsa allt på bash.org och warpdrive. Sen är du troligtvis 119 år gammal föratsätt att du läser fortare än det postas nya citat.

Skrattnet är väldigt dött nu för tiden och yttermera likaså, men det finns arkiv och i arkiven finns hinkvis med kul.

Testa puzzle pirates. Du frågade efter "en sida" och det här är väl snarare ett spel... hmmm. Här får du en sida med spel på. :gremsmile:

Enjoy.

Ymir

Liten kantbaron
www.wikipedia.org - världens största och bästa uppslagsverk, underhållning nog för åtskilliga livstider. Den enda sajten man egentligen behöver. Har du inga idéer på roliga sökord, slumpa fram en artikel, eller klicka dig vidare från en av de tillfälliga på huvudsidan. Fruktansvärt beroendeframkallade, förvisso, men så blir man ju också allmänbildad på kuppen.

- Ymir, tipsar

Ram

Skev
Tackar för alla tipz, gott folk. Skall kolla dem alla (mja, utom kanske google då...) :gremgrin:

//Glow