Nekromanti Utveckling

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag tycker att ni på rollspel.nu har utvecklats enormt och bredit ut er i hela Sverige...

Jag har inte varit med från första början men de finns väl de som har det som kan intyga hur bra ni har jobbat för att få till en trevlig och rolig sida. Det är inte bara forumen som ni lyckats bra med, hela siten är perfekt. Letar man lite kan man hitta vad som helst som rör rollspel.

På den tiden jag har varit här har ni gått från ca 1200 användare till 1700 drygt. Det är en bra ökning och det visar att intresset för rollspel har ökat, både i Sverige men också i våra grannländer, som jag sett användare som kommit ifrån...

Ni har fått till ett efterlängtat forum nu den senaste veckan. Det var en glad överraskning. De andra forumen har ni skött lysande. Trots en del bråkiga, meningslösa och dumma inlägg har ni lyckats kombinera erat sinne för humor och era allvarsamma sidor så att man ser upp till er...

Jag tror jag talar för alla här...

Ni är strålande...

Fortsätt göra denna lysande sida till en trevlig knutpunkt för oss rollspelare...

--
Yassilus, the Savior
--
"And when this land is wasted, where will we go?"

Azagthoth

Myrmidon
Å redaktionens vägnar tackar jag för dessa ord, sådant sporrar oss att bli ännu bättre.

/Azagthoth

Runde Rolf

Swordsman
Vad sött....

Jag kan ju inte göra mer än att instämma. Rollspel.nu är lysande och faktiskt ända anledningen till att jag började med rollspel igen efter mitt långa upphåll.

Puss o kram på alla er glada redaktörer osv!

"Rolf kommer före Sitor även i ordboken"

Gardener

Champion
Re: Vad sött....

Det är verkligen kul att höra att vi uppmuntrat folk att komma igång med rollspelandet igen. Det visar att det vi gör gör en skillnad, mkt trevligt.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu

Johan K

Gammal & dryg
kan inte mer än att hålla med er !!

En annan fråga, har ni nått maxantal på anvndare ?? Tycker att det borde ta en satans massa latts..

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>

Gardener

Champion
Nej, något maxantal har vi inte, alla som vill får komma hit. Varje användare tar inte så mkt plats, inlägg och uppladdade filer tar dock plats, men inte så stor plats att det är någon chans att det blir problem.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu

Sodivra

Champion
Jo men..

rollspel.nu ÄR den bästa rollspelssidan. Kanske tillsammans med foxtail.nu..

/RIKTIG Coolhet kommer från harmoni..
Och jag är cool! /images/icons/cool.gif