Nja. Heffaklumpar och tesslor, men så vanligt förekommande är de ju inte.krank said:Finns det några antagonister i världen?
Jag ger mig, Kanin är viktigare än Nasse.Vimes said:Edit: Ska vi bara ha tre karaktärer tycker jag vi stryker Nasse före Kanin, likt krank verkar anse.
Fler aktörer = spelet tar längre tid. Tror jag. =)Vimes said:Men är det hela världen att ha fyra aktörer då? Nasse är en bra sidekick till Puh, och jag tror att det kan bli kul saker där.
Jag tycker det ser bar ut förutom att, jag tycker att tigers relation till kanin inte skall vara irritation objekt eftersom jag anser att att han gillar kanin och vill bli vän med honom.krank said:Jag har uppdaterat spelplanen, eftersom ingen annan verkade vara på väg att göra det.
Nasse saknar en relation. Det här är lite intressant; kan det vara så att Nasse egentligen bara är ett bihang till Puh? Nåja, kom på en relation till som Nasse har, annars får ni inte ha med honom.
(Jag vill gärna se lite mer aktivitet)
Absolut, "irritationsobjekt" var alltså ett försök att sammanfatta, så att man kunde minnas vad man menade. Egentligen är det ju rätt komplext - Tigger gillar kanin, men kanin blir irriterad på Tigger. Men det blir för långt att skriva.Lu-kaazh said:Jag tycker det ser bar ut förutom att, jag tycker att tigers relation till kanin inte skall vara irritation objekt eftersom jag anser att att han gillar kanin och vill bli vän med honom.
Men konflikten kan väll vara splittrad?krank said:Absolut, "irritationsobjekt" var alltså ett försök att sammanfatta, så att man kunde minnas vad man menade. Egentligen är det ju rätt komplext - Tigger gillar kanin, men kanin blir irriterad på Tigger. Men det blir för långt att skriva.Lu-kaazh said:Jag tycker det ser bar ut förutom att, jag tycker att tigers relation till kanin inte skall vara irritation objekt eftersom jag anser att att han gillar kanin och vill bli vän med honom.
Sen är "vän" och "kompis" tråkiga relationer, och jag tyckte kartan behövde nåtslags konflikt =)
Jag tycker att det låter bra. Lägg till det vetja!Möller said:Angående Nasse:
Åtminstone i Disneys TV-serie spelas det ju litegrann på att Nasse är imponerad av modiga och spontana Tigger. Det kanske kan vara något?
Där det leker pinnleken? Jag har visst missat något.Lu-kaazh said:ån där det leker pinnleken