Zaphod_UBBT
Swordsman
Shit damn! Du ser ut som ett spårvagnsfyllo! [NT]
No text
No text
Sedan önskar jag att jag kunde skänka min skäggväxt till dig, för du passar i skägg, jag hatar mitt skägg men hatar också att raka mig.Ja det är bara på skämt, jag tror inte du vill ha något att göra med de baskrarna, det vill inte jag heller, men jag gillar låten.
Vissa datorer är inställda på att inte boota från CD, eller att boota från hårddisk i första hand. Du måste nog gå in i BIOS-inställningarna och justera det. Oftast gör man de via en tangenttryckning under uppstarten, oftast Del, F2 eller F10.Installera Linux Ubuntu (Varför bootar den inte från CD:n?!)
Kraftfullare - ja.Jag rekommenderar dock Kubuntu, den fönsterhanteraren är kraftfullare och snyggare, utan att vara svårare.
Tja, det finns ju en packe med, flera av dem är bra.Snyggare - kanske om man skaffar något intressant skin till den. Default-skinnet är, precis som alltid när det gäller KDE, skitfult.
Håller inte med, kolla Geentos default skin för kde! Du kan leta efter snyggare! Har försökt att efterapa det ett par gånger men når aldrig riktigt fram tyvärr.Snyggare - kanske om man skaffar något intressant skin till den. Default-skinnet är, precis som alltid när det gäller KDE, skitfult.
Inget av de screenshots jag sett har imponerat på mig. Alls. Folk som gör ikoner och logos till KDE har tydligen *ehrm* en smak som väldigt mycket skiljer sig från min, ska man väl säga för att vara lite snäll.Håller inte med, kolla Geentos default skin för kde!
Det behöver jag inte. Jag har Blackbox med ett Milk-skin. Sålunda har jag redan hittat snyggare. =)Du kan leta efter snyggare!