Nekromanti Väldigt OT...men vart...?

ha ha......det var ett bra skämt....

...tradition billigast?! Då har man inte koll! *fniss* Kolla (i Stockholm) Absolut Spel och SF-bokhandeln efter att du har varit på tradition så brukar man spara en femtiolapp.......På nätet kan man kolla Simon spel och Legend Hobbyspel också....dom är alla oftast bättre alternativ än att köpa på tradition.........

Dr. Phil Murray

Veteran
Re: ha ha......det var ett bra skämt....

Jag bor inte i i stockholm. Jag bor i västergötland, så det är lite svårt för mig att få in i de butikerna och kolla :)
Det vore gött om du hade länakr till deras hemsidor (om de har några dvs)

Här har du några länkar till....

Här har du några länkar:

Legend hobbyspel , en nätbutik.
Simon spel , en nätbutik till.
Tradition , utsugarna.

Tradition visste du redan troligen var det låg på nätet men man vet ju aldrig. Absolut Spel har ingen hemsida för tilfället tror jag. Kolla med nätbutikerna, dvs Legend Hobbyspel och Simon Spel först iom att du bor i västergötland.

tdh

Swordsman
Försöker undvika att svara på sådana här inlägg men om vi säger så här: en av webbutikerna som för Splatter är särklassigt billigast på många prylar. Vilken? Tänker inte peka ut några namn utan hänvisar till länksidan på Splatters hemsida. Och nej, det har inget att göra med att driva trafik dit... Faktiskt! :gremwink:

Eksem

Champion

Skämtar du med mig? Absolut Spel är ju snordyrt! Och så sitter det suspekt magic-folk i lokalerna och tappar... Fast de har ju kul begagnade grejjer ibland (Kandra för 99, men nu när jg ar pengar kostar den 250 =( ).

Nej, jag växlar mellan Tradition och SF Bokandeln, det är rätt olika vilka som är billigast faktiskt. Masks of Nyarlathotep kostade typ 50 spänn mindre på SF Bokandeln, men CoC-regelboken var 50 spänn dyrare.

Konstigt. Jag har fått för mig att före bokmomsänkningen var Tradition alltid dyrast i stan, iofs tittade jag bara på D&D 3:ed produkter. Men det kanske blir annorlunda om man tittar på andra rollspel. Efter bokmomssänkningen så är absolut spel dyrast, för dom har inte prissänkt sina produkter.