Som vanligt, spelar du med mig (Lallo) så bör du inte läsa här, gäller väll främst Mr.Si tror jag.
YES!! Snart dags för fösta spelmötet, blivit väldigt uppskutet med det blir nog av 27:e November.
Jag behöver hjälp med en slutklämm till kampanjen!
Jag ska inte babla på flera tusen ord om kampanjen och allt som den är men kan beskriva den såhär:
Jag har alltså ingen aning om vad som ska vara grejen, vad ska spelarna stoppa i slutändan, vad är den djupaste hemligheten som de kommer komma fram till efter att fattat vilka personer som har makt och vad makt är.
Hjälp mig! Kasta fram era idéer nu! Ordet är fritt!
YES!! Snart dags för fösta spelmötet, blivit väldigt uppskutet med det blir nog av 27:e November.
Jag behöver hjälp med en slutklämm till kampanjen!
Jag ska inte babla på flera tusen ord om kampanjen och allt som den är men kan beskriva den såhär:
Året 2011. Spelarna är blandade personer från hela världen som efter ett litet misslyckat experiment (i vilket de är patienter/försöks kaniner) blir sammanbundna och börjar bli utsatta för övernaturligheter, främst i form av att de kan se övernaturligaheter stundtals. Kampanjen kommer handla om hur de försöker komma på vad det är som skapat övernaturligheterna i världen, hur allt övernaturligt hänger ihop, en del intriger och en massa deckare arbete. Det är tanken i alla fall.
Tanken bakom övernaturligheten är att det finns en annan alternativ värld som består av magi/energi, energi därifrån kan ta sig till denna världen ibland och då kan övernaturligheter skapas. Det kan även finnas personer som har makt att flytta energi mellan världarna eller spöken som består av ren energi/magi och sådant men där är ordet fritt.
Tanken bakom övernaturligheten är att det finns en annan alternativ värld som består av magi/energi, energi därifrån kan ta sig till denna världen ibland och då kan övernaturligheter skapas. Det kan även finnas personer som har makt att flytta energi mellan världarna eller spöken som består av ren energi/magi och sådant men där är ordet fritt.
Hjälp mig! Kasta fram era idéer nu! Ordet är fritt!