Dongeoncrawling i fantasy har aldrig tilltalat mig, så jag är måttligt insatt i genren. Men nån gång måste man väl prova, och då vill man ju ha en så bra dungeon som möjligt.
Vad finns det för färdiga dungeons som är så pass bra att de funkar som äventyr i sig själva för en spelgrupp som så fort vi hamnar i minsta antydan till grottsystem kör på "vänsterregeln" i ren protest tills SL tröttnar och låter oss hitta en utgång?
Eller ja, så illa är det väl inte. Men jag är i alla fall ute efter tips på riktigt bra dungeonscenarion. Gärna med en säljande liten beskrivning, men helst utan spoilers. Spelsystem och kampanjvärld spelar mindre roll.
Vad finns det för färdiga dungeons som är så pass bra att de funkar som äventyr i sig själva för en spelgrupp som så fort vi hamnar i minsta antydan till grottsystem kör på "vänsterregeln" i ren protest tills SL tröttnar och låter oss hitta en utgång?
Eller ja, så illa är det väl inte. Men jag är i alla fall ute efter tips på riktigt bra dungeonscenarion. Gärna med en säljande liten beskrivning, men helst utan spoilers. Spelsystem och kampanjvärld spelar mindre roll.