Nekromanti Världens chans

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Resultatet av en forumsöl för mycket? [NT]

:gremcrazy:

Bunny

Crazy like a fool
Hepp... ;)

Nu har man visst blivit inordnad i ett fack här. Forumsölfiluren. Den tokige tokholmaren som upplever tokiga saker på ett forumsöl, för att sedan skriva ner det på ett allmänt forum! Han måste ju vara tokig. Tok. Tok. Tok.

För att ytterligare späda på mitt illa vårdade rykte ska jag göra ett försök att beskriva min valborgsmässoafton. Jagmenar, en forumstok som jag måste ju toka sig riktigt mycket på en sådan tokdag.

Vi börjar vid middagstid:

Jag steker stekar till middag. De blir lite brända. Till det kokar jag potatis. De blir inte helt genomkokta (men nära på!).

Det hela intages med en folköl. Heineken. En av stekarna är lite för pepprad.

Jag ger mig av till min syster i Rågsved (förort i södra Tokholmen). Min systers pojkvän (låt oss kalla honom Lee) är tydligen magsjuk, men tillbaka från sina engelskastudier i London över helgen.

I Rågsved brinner en brasa på en grusplan. Några ynglingar spelar Ebba Grön-covers på scen (vad annars - de är ju därifrån).

Jag möter min syster och Lee, och vi tar oss till deras lägenhet.

Vi käkar chips och godis, och dricker läsk. Som ursäkt ser vi på videofilm. Bringing Down The House (jag var INTE med och valde...). Faktiskt roligare än jag hade trott.

När filmen är slut är jag trött och tar mig hemåt. Jag funderar på att göra stan, men, nej, imorgon är arbetarnas dag, och jag måste göra min medmänskliga plikt.

Jag sussar sött.

Så tokigt kan det gå när man dricker en folköl på en valborgsmässoafton. Håll er från alkoholen ungdomar.

<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD">[color:"#DDDDDD"]Anders gillar Led Zeppelin.</font></td></tr></table>

<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD">[color:"#DDDDDD"]Jag har inga problem med att vara forumsölfilur.</font></td></tr></table>

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Svar på tal.

Ja, från dig alltså! :gremsmile:

Här ska man smyga in med lite ölkritik och så skjuter du bara ner mig sådär. Med ett snyggt skott till och med. Skit också!

Nåja, alla hästar i stallet är ju bara tråkligt. Jag hyllar dig och din vassa penna! Lämpligen med att lyssna på lite Led Zeppelin... :gremwink:

Insignia

Swashbuckler
Jag är en hederlig människa, och skulle naturligtvis genast påpeka säkerhetshålet för redaktionen för snabbast möjliga åtgärd :gremsmirk: (Efter att ha sett till att alla forumsbeskrivningar är skrivna på vers, naturligtvis.)

seinet

Swashbuckler
OT-potential: STOR

Ser gärna att det inte blir så jättemånga knoppar på denna grenen.

/Seinet Wintermute - Säger till innan det är för sent

Johan K

Gammal & dryg
Det där låter ju sådär lite lagom vansinnigt för att kunna bli hur skoj som hellst ju !!
Fast det måste vara ett hellsike att koda en sådan grej... Men som sag, det vore förbaskat skoj att göra en sådan grej ! :gremgrin:

Mörker

Warrior
Jag antar att jag skulle behöva välja mellan fyra olika alternativ...

: Att göra alla användare, oavsett rank eller dylikt till Grisodlare. Själv hade jag nöjt mig med något i stil med Mörkrets Härskare eller dylikt.

: Att forma samtliga forumiters presentationer efter eget tyckte, t.ex.....

Sysselsättning: Dyrkare av Mörker
Hobbyer: Tillbe Mörker
Fördelar: Färre än Mörker
Nackdelar: Fler än Mörker
...ja, ni fattar poängen.
: Att lägga till mig själv i ALLAS addressböcker.

: Ändra alla tänkbara felmeddelanden/informationsrutor etc. till något som har med mig att göra.

Isilme

Veteran
Låter trevligt och lagom ont :gremlaugh: Det skulle vara fasligt kul med en egen fanclub också...